پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۲۸۷
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶
هفته‌نامه کارنگ به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی مینا والی و سردبیری رضا جمیلی منتشر شد.
شعار سال: هفته‌نامه کارنگ به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی مینا والی و سردبیری رضا جمیلی منتشر شد. این هفته‌نامه چاپی که هر هفته روز‌های یکشنبه در ۳۲ صفحه منتشر می‌شود با تاکید بر اقتصاد نوآوری به اخبار و تحولات کسب‌وکار‌ها و شرکت‌های نوآور ایرانی و بین‌المللی می‌پردازد.

رضا جمیلی در بخشی از سرمقاله شماره یک این نشریه تاکید کرده توسعه گفتمان نوآوری با درنظر گرفتن منافع عمومی و حمایت از کسب‌وکار‌های نوآور ایرانی، یکی از اهداف کلیدی کارنگ است.
 
هفته‌نامه کارنگ منتشر شد
 
رضا قربانی مدیرمحصول کارنگ هم در یادداشتی با عنوان «کارنگ چه مسیری را دنبال می‌کند؟» تعریف این رسانه از نوآوری و کسب‌وکار‌های خلاق را شرح داده و نوشته کارنگ تلاش دارد به دور از رویکرد‌های مرسوم، با نگاهی حمایت‌گر، اما انتقادی به تحلیل وقایع و نام‌ها و نشان‌های این بخش از اقتصاد کشور بپردازد.

برای آشنایی بیشتر با کارنگ می‌توانید به سایت این هفته‌نامه به آدرس Karangweekly.ir مراجعه یا آن را در شبکه‌های مجازی دنبال کنید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از اقتصاد ۲۴، تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۹۲۱۷، eghtesaad۲۴.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین