پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۴۲۲
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
متخصص بیماری‌های عفونی و رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت با اشاره به شایع بودن سرخک در ایران به خانواده‌هایی که واکسیناسیون فرزندانشان کامل نشده است توصیه کرد برای دریافت واکسن آنان به مراکز بهداشت و درمان مراجعه کنند.

شعار سال:دکتر سیدمحسن زهرایی متخصص بیماری‌های عفونی و رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت در گفت‌وگو با برنامه رادیویی اخبار صدا از ابتلای ۲۴ نفر به سرخک در ماه‌های اخیر در کشور خبر داد و گفت: در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی این بیماری می‌تواند در کشور شایع شود.
 
وی ادامه داد: طی ماه گذشته مواردی از این بیماری را به صورت وارده در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، هرمزگان و استان البرز شناسایی کرده‌ایم که نشان‌دهنده این است در معرض خطر ورور مجدد سرخک به کشور قرار داریم.
 
دکتر زهرایی افزود: به خانواده‌هایی که واکسیناسیون فرزندان آنان کامل نشده توصیه می‌شود برای دریافت واکسن فرزندانشان به مراکز بهداشت و درمان مراجعه کنند.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی گیل خبر ، تاریخ انتشار: 6 خرداد 1400، کدخبر: ، www.gilkhabar.ir،469672

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین