پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۰۷۱
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
باشگاه پرسپولیس که با مشکلات مالی فراوان دست و پنجه نرم می‌کند حالا با رأی دادگاه عالی ورزش CAS باید طی ۳۰ روز آینده مبلغ ۵۸۰ هزار دلار به گابریل کالدرون پرداخت کند.
شعار سال: باشگاه پرسپولیس که با مشکلات مالی فراوان دست و پنجه نرم می‌کند حالا با رأی دادگاه عالی ورزش CAS باید طی ۳۰ روز آینده مبلغ ۵۸۰ هزار دلار به گابریل کالدرون پرداخت کند.

کالدرون در نیم‌فصل نوزدهمین دوره لیگ برتر و پس از جدایی از جمع سرخپوشان برای دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کرد و این نهاد باشگاه پرسپولیس را به پرداخت ۵۸۰ هزار دلار محکوم کرد. پس از این اتفاق باشگاه پرسپولیس پرونده یادشده را به CAS ارجاع داد و حالا شنیده می‌شود دادگاه عالی ورزش نیز حکم فیفا در محکومیت سرخپوشان را تأیید کرده است.

باشگاه پرسپولیس که تا چند روز دیگر باید مطالبات ۸۰۰ میلیون تومانی سوشا مکانی و ۵۰۰ میلیون تومانی شایان مصلح را پرداخت کند، حالا طبق حکم دادگاه CAS باید حدود ۱۴ میلیارد تومان را نیز به گابریل کالدرون بپردازد، این در حالی است که سرخپوشان با مشکلات مالی فراوانی مواجه هستند و طی روز‌های گذشته نیز از هواداران باشگاه درخواست کمک کرده بودند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تسنیم، تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۵۱۳۳۳۲، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین