پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۹۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
بعد از علی قربانی مهاجم سابق استقلال و سپاهان، حجت حق وردی هم به تیم ملی آذربایجان دعوت شد.
شعار سال: مدافع سابق پیکان که در نیم فصل گذشته قرار بود به عنوان یکی از گزینه‌های جدید خط دفاعی به پرسپولیس ملحق شود، پس از ناکامی در آن قرارداد به کشور آذربایجان رفت و حالا در آخرین فهرست ملی پوشان آن کشور به عنوان بازیکن شماره ۱۳ به تیم ملی دعوت شده است؛ تیمی که زیر نظر جانی دی بیاسی سرمربی ایتالیایی خود را آماده سه بازی در خردادماه برابر ترکیه، بلاروس و مولداوی می‌کند.

پیش از حق وردی، علی قربانی مهاجم سابق استقلال و سپاهان به دعوت فدراسیون فوتبال آذربایجان پاسخ مثبت داده بود تا اولین ایرانی تبار ملی پوش تاریخ فوتبال آذربایجان باشد و حالا این حجت حق وردی مدافع مشهدی ایران است که او هم پیراهن سرخ رنگ تیم ملی آذریجان را برتن خواهد کرد؛ تیمی که در رده ۱۰۹ فیفا است و ممکن است به ایرانیان دیگری نیز برای قوی‌تر کردن تیم خود چشم داشته باشد.





بعد از علی قربانی مهاجم سابق استقلال و سپاهان، حجت حق وردی هم به تیم ملی آذربایجان دعوت شد.


در حال حاضر به جز علی قربانی و حجت حق وردی، مهدی شریفی مهاجم سابق تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در سومقاییت به بازی مشغولند. البته از ایران حداقل سه بازیکن دیگر هم عضو این لیگ بودند که به ایران بازگشته اند.




خود این بازیکنان علاقه چندانی به صحبت کردن دراینباره ندارند و در پاسخ به خبرنگاران ایرانی با سکوت از موضوع عبور می‌کنند، اما آنچه که مشخص است با توجه به اینکه آن‌ها شانسی برای حضور در تیم ملی ایران نداشتند، حالا کشور جدیدی را برای ملی پوش شدن انتخاب می‌کنند.



این یک تصویرعجیب از دعوت شدگان اخیر تیم ملی آذربایجان است؛ حجت حق وردی سابقه‌ای در تیم ملی این کشور ندارد، بنابراین تصویرش با پیراهن آذربایجان هنوز منتشر نشده و شاید پس از این اردو و در صورت دعوت‌های بعدی او نیز مثل بقیه با پولوشرت قرمز آذربایجان مقابل دوربین‌ها ژست گرفته باشد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ورزش سه، تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۷۵۶۹۹۲، www.varzesh۳.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
خب هرکیم جای اینا باشه همین کارو میکنه کی از پول بیسشتر اونم ارز با وجود نابسمانی ارز در کشورمون بدش میاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین