پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۶۱۸
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
پس از ۱۰ سال سرانجام نام شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی، به صورت رسمی به پرسپولیس تغییر کرد.
شعارسال: باشگاه پرسپولیس که پیش از این در ثبت شرکت‌ها به نام شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی (پرسپولیس) به ثبت رسیده بود، سرانجام بعد از ۱۰ سال از صدور حکم دادگاه مبنی بر تعلق این نام به این باشگاه، به صورت رسمی به عنوان نام شرکت به ثبت رسید.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در این ارتباط گفت: خوشحال هستیم که در آستانه دربی، پنجمین قهرمانی پیاپی سرخپوشان ایران به هواداران اطلاع بدهیم؛ در دوره مدیریت جعفر سمیعی و با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری نهاد‌های مرتبط، توانستیم نام «پرسپولیس» را به عنوان نام شرکت نیز به ثبت رسمی برسانیم. به این ترتیب از این پس باشگاه پرسپولیس در ثبت شرکت‌ها با نام «شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس» شناخته می‌شود. این در حالی است که مالکیت برند و نشان پرسپولیس برای شرکت و باشگاه به ثبت رسیده بود و حالا نام شرکت هم به پرسپولیس تغییر کرده است.
 
سرانجام پیروزی، پرسپولیس شد
 

وی در پایان خاطرنشان کرد: این موضوع همواره از خواسته‌های هواداران و دوستداران پرسپولیس بود، هر چند با توجه به مالکیت باشگاه، برند باشگاه و نشان، مشکلی در جهت بهره‌برداری از آن نبود، ولی ضروری بود این موضوع در نامگذاری شرکت هم صورت بگیرد.

گفتنی است؛ تغییرات شرکت فرهنگی ورزشی پیروزی به شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس طبق آگهی روزنامه رسمی به استناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۲۲ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ و مجوز سازمان خصوصی سازی صورت گرفت.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۵۳۵۱۸۵، khabaronline.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین