پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۳۴۱
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۹
رئیس صنف جایگاه‌داران کشور گفت: وقوع آتش سوزی در پالایشگاه تهران سوخت رسانی به جایگاه‌ها را متوقف نمی‌کند، مردم‌نگران نباشند.
شعار سال: اسدالله قلیزاده گفت: پس از اینکه آتش سوزی در پالایشگاه تهران رخ داد، به دلیل نزدیکی انبار ری به پالایشگاه و رعایت موارد ایمنی ناچار فعالیت ارسال فراورده از انبار نفت ری به جایگاه‌ها محدود شد. 

وی با بیان اینکه ستاد‌های مرتبط برای مدیریت بحران تشکیل شده و میزان سوخت موجود در جایگاه‌ها رصد کامل شده است، گفت: در صورتی که جایگاهی با اتمام موجودی مواجه شود از سایر انبار‌های تهران فراورده برای آن به صورت فوری ارسال می‌شود و نفتکش‌ها با فوریت کار حمل را انجام می‌دهند و هیچ مشکل حادی از بابت تولید و عرضه فراورده‌های نفتی وجود ندارد و جای نگرانی نیست.
 
ذخایر کافی در انبار‌ها تا رفع مشکل وجود دارد

رئیس صنف جایگاهداران با تاکید بر اینکه مشکلی خاصی در انتقال فراورده به دیگر استان‌های همجوار تهران هم وجود ندارد، گفت: ذخایر کافی در انبار‌ها تا رفع مشکل وجود دارد و می‌توانند سوخت مورد نیاز مردم را تامین کنند، اگر هم هر استانی با مشکل مواجه باشد از طریق استان و انبار معین فراورده ارسال می‌شود و ان شاءالله مشکل حادی متصور نیست.

وی تصریح کرد: هم اکنون رصد دقیقی برروی موضوع از سوی مسئولان مربوطه در مجموعه نفت و سایر ارگان‌های ذیربط و ستاد‌های مدیریت بحران در جریان هست و تا فردا فعالیت پالایشگاه دوباره آغاز می‌شود.

قلی زاده گفت: باتوجه به وقفه ناشی از عدم امکان فعالیت انبار ری، جایگاه‌هایی که در حال اتمام موجودی سوخت باشند، در اولویت ارسال فراورده قرار گرفته اند و شرایط عادی است و هیچ مشکلی در تامین سوخت هیچ جایگاهی وجود ندارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۱۲۵۶۰۹، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین