پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۴۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با ارسال گزارشات جداگانه به رئیس جمهوری و وزیرنفت عملکرد وزارت نفت در خصوص بهبود و افزایش کیفیت بنزین نسبت به سال‌های گذشته را تایید کرد. سوال اینجاست که چرا کسی پاسخگو به کم فروشی‌های ریز و درشت بنزین توسط جایگاهداران نیست؟ تا کی می‌خواهیم به یک انکار کثیف ادامه دهیم؟ هر مقامی از وزارت نفت یا سازمان استاندارد تمایل به اثبات موضوع داشته باشد، پایگاه تحلیلی خبری شعار سال آمادگی حضور در میدان و آزمایش ۱۰۰ جایگاه سوخت بشکل تصادفی را دارد. بشکل قانونی و مطالبه گری رسانه‌ای باید به کم فروشی‌های برخی از جایگاه داران پایان داد. خانم رئیس سازمان استاندارد کشور، روی سخن ما به شما هم هست.
شعار سال: نیره پیروز بخت هفته گذشته با ارسال این گزارش به بیژن زنگنه به تشریح وضعیت بنزین تولید شده در پالایشگاه‌های کشور پرداخت و ضمن اشاره به بررسی بنزین تولیدی در سال‌های ۹۳ تا ۹۹، از رعایت پارامتر‌های محیط زیستی و مجاز برشمردن میزان هیدروکربن‌ها و اجزای تشکیل دهنده این سوخت خبر داد.

به اذعان پیروز بخت کیفیت بنزین تولید شده در سال ۹۸ روند صعودی را طی کرده است و تمام پارامتر‌های آلاینده آن شامل گوگرد، بنزن، آروماتیک و الفین در سطح مجاز و استاندارد و قرار دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 18 بهمن 1399، کد خبر: 1035116،  www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
0
اينكه خيلي از بنزين فروشي ها دارن اين كم فروشي هارو انجام ميدن به صورت علني نشانه ضعف در سيستم نظارتي هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
0
دقیقا باک و پر می‌کنی یکی دو کیلومتر راه میری میبنی کلی از بنزین رفته دزدی تا کی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین