پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۴۹۰
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
«متین بالسینی» شناگر ایرانی با جابجایی رکورد ملی ۲۰۰ متر پروانه در دور مقدماتی روز نخست مسابقات انتخابی المپیک جواز فینال را کسب کرد.

شعار سال : مسابقات شنا انتخابی المپیک شنبه و یکشنبه (۲۹و ۳۰خرداد ۱۴۰۰) به میزبانی شهر بلگراد برگزار می‌شود.

تیم ملی شنا ایران متشکل از مهدی انصاری، بنیامین قره‌حسنلو، سینا غلام‌پور و متین بالسینی امروز (شنبه) در نخستین روز از این مسابقات به آب زدند.

مهدی انصاری نخستین نماینده شنا ایران، در مرحله مقدماتی ماده ۵۰ متر پروانه با ثبت رکورد ۲۵٫۵۸ در جایگاه سوم ایستاد و راهی فینال شد.

در ادامه بنیامین قره حسنلو و سینا غلامپور در ماده متر ۱۰۰ آزاد به آب زدند. قره‌حسنلو با ثبت زمان ۵۱٫۷۱ سوم و غلامپور با ثبت زمان ۵۲٫۴۰ ششم شده و هردو راهی فینال این ماده شدند.

متین بالسینی آخرین نماینده ایران در روز نخست این مسابقات در ماده ۲۰۰ متر پروانه با ثبت زمان ۲:۰۱٫۵۹ اول شد و راهی فینال شد. بالسینی با ثبت این زمان رکورد ملی این ماده را بار دیگر جابجا کرد. طبق نظر کادر فنی تیم بالسینی در ماده ۴۰۰ متر آزاد شرکت نخواهد کرد.

بدین ترتیب پرونده دور مقدماتی روز نخست مسابقات انتخابی المپیک صربستان بسته شد و نمایندگان ایران از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران در فینال به رقابت بپردازند.

 

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار 29 خرداد1400 ، کد خبر : 84374852 ، irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین