پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۸۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
«عقیل قارداش‌زاده»، کونگ فو کار مرندی، رکورد بیشترین ضربات زانو با وزنه پنج کیلوگرمی بر روی هر پا به میت رزمی به ارتفاع ۱۴۰ سانتی متر را به نام خود در کتاب گینس ثبت کرد.

شعار سال: رکورد «بیشترین ضربات زانو با وزنه پنج کیلوگرمی بر روی هر پا به میت رزمی به ارتفاع ۱۴۰ سانتی متر» پیش از این متعلق به ورزشکار آمریکایی بود و وی تعداد ۸۴ حرکت را به ثبت رسانده بود؛ عقیل قارداش زاده توانست با افزایش این تعداد به ۹۲ حرکت در یک دقیقه، رکورد جدید این حرکت ورزشی را با نام ایران به ثبت برساند.

قارداش زاده دان ۴ سبک «توآ» در رشته رزمی کونگ فو، مربی و داور رسمی فدراسیون کونگ فو و رئیس هیئت کونگ فوی شهرستان مرند است که قبل از این ۶ رکورد جهانی ثبت کرده است. 

وی رکورد جهانی شنای تک انگشتی (شنا رفتن روی بند انگشت شصت)، ثبت رکورد جهانی مشت زنی در دمای ۸۵ تا ۹۰ درجه ، ۳۴۰۰ حرکت مشت در ۱۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه ، رکورد تحمل ۱۰۵ درجه حرارت گرما به مدت ۲۰ دقیقه و ۴۵ ثانیه ، ثبت و شکست رکورد شنای سوئدی بدون وزنه و رکورد شنای سوئدی با وزنه ۴۰ پوندی بر روی یک پا را در کارنامه خود دارد. 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت انصاف، تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۲۷۵۳۴۲، www.irna.ir.

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
0
انقد از اين ورزكاران گمنام داريم كه تنها به لطف شما رسانه هاي عزيز و گرانقدر فرصت ديده شدن پيدا ميكنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین