پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۱۷۳
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۶
پس از ۱۴ سال نخستین سهمیه المپیک برای رشته شنا توسط مهرشاد افقری کسب شد.
شعار سال: مسعود جابرزاده افزود: مهرشاد افقری که با حمایت این باشگاه در مسابقات انتخابی المپیک در بلغارستان شرکت کرد، توانست سهمیه ورودی B المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در شنا کسب کند.

وی افزود: این شنا گر موفق به ثبت رکورد ۵۳٫۴۶ در ماده ۱۰۰ متر پروانه شد و بالاتر از حد نصاب ورودی B المپیک (۵۳٫۵۲)، شنا کرد.

وی گفت: علیرضا یاوری و متین سهران ۲ شناگر دیگر اصفهانی در این رقابت‌ها حضور دارند و برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنند.

وی اظهار داشت: این سه نماینده اصفهانی را گامر دیلانچیان سرمربی پایگاه ملی شنای اصفهان همراهی می‌کند که امیدواریم هر سه شنا گر به این مهم دست یابند.
 
سهمیه المپیک برای شنا

وی تصریح کرد: این سه شناگر اصفهانی باشگاه اریس اصفهان که به صورت تخصصی ازورزشکاران شنا حمایت می‌کند برای شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک حضو یافتند و جدای از تیم ملی به صورت خصوصی حضور دارند.

۱۴ سال است که ایران در رشته شنا در المپیک نماینده‌ای نداشت و نتوانست سهیمه‌ای کسب کند.

سی ودومین دوره بازی‌های المپیک به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ با یکسال تاخیر یکم تا ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۳۸۱۵۹۸، www.irna.ir/news.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین