پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۹
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
فرماندار مهریز گفت: دولت نه در شعار که در عمل به کار و نقش مهم خبرنگاران اعتقاد راسخ دارد

شعار سال: سید محمد رستگاری یکشبه شب در نشست هم اندیشی با خبرنگاران مهریز افزود: بارها در جلسات مختلف و بصورت مکتوب و رسمی از مدیران اجرایی در شهرستان خواسته شده تا بیش از گذشته با خبرنگاران ارتباط جدی داشته باشند.

فرماندار مهریز اظهار داشت: مسئولان اجرایی ملزم شده اند تا ضمن ارتباط جدی با خبرنگاران شهرستان نسبت به بیان مسائل و فعالیت های حوزه کاری خود بنحو شایسته اقدام کنند.

رستگاری گفت: بیان ظرفیت های مختلف مهریز که بسیار زیاد است اگر توسط خبرنگاران منعکس شود بدون شک شاهد افزایش جلب مشارکت بخش خصوصی در این شهر خواهیم بود.

وی تصریح کرد: خبرنگاران باید نسبت به بیان مسائل و همچنین تزریق افکار مثبت ر بین مردم و روحیه امید اقدام کنند و خدمات نظام و دولت را در این شهرستان به مردم ارائه دهند.

فرماندار مهریز افزود: پیگیری سیاست های نظام اسلامی و دولت باید همواره از دغدغه های مدیران اجرایی و خبرنگاران باشد که خوشبختانه در این مسیر گام های خوبی برداشته شده است .
رستگاری خاطر نشان کرد: وظیفه مدیران اجرایی انتقاد پذیری منصفانه است و تحقق آن در توسعه همه جانبه شهرستان مهریز و تعالی آن بسیار اثربخش است.

وی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف دولت تدبیر و امید این هدف محقق شده و باید از این فرصت بنحو شایسته و قانونمند بهره گرفت.

این مسئول ادامه داد: اطلاع رسانی در جامعه امروز نقش تعیین کننده ، حساس و مهمی را دارد و خبرنگاران متخصص و متعهد می توانند موجب پویایی و تحرک و امید در جامعه بشوند .
رستگاری تاکید کرد: خبرنگاران هر کدام نماینده بخشی از جامعه هستند و امیدوارم در این جلسه که با پیگیری کانون خبرنگاران مهریز تشکیل شده به مشکلات و مسایل مطرح شده از سوی خبرنگاران پاسخ شایسته داده شود.

در این نشست معاون فرماندار و همچنین رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز در سخنانی به طرح نظرات و برنامه های خود و لزوم فعالیت خبرنگاران مطالبی ارائه کردند .
در پایان نشست نیز خبرنگاران مهریز به بیان مطالبات ، مشکلات و ارائه راهکار در بخش های مختلف پرداختند .
شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت دارای حدود 20 خبرنگار است .

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری ايرنا، تاریخ انتشار: 25 آبان 1394، کد مطلب: 81840102 (4989512):www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین