پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۲۰۸
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱
اولین جلسه هم اندیشی و تاسیسی کانون خبرنگاران شهرستان صومعه سرا با حضور ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا، خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان صومعه سرا برگزار شد.

شعار سال: اولین جلسه هم اندیشی و تاسیسی کانون خبرنگاران شهرستان صومعه سرا با حضور ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا، خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان صومعه سرا برگزار شد. در این نشست که با برگزاری انتخابات برای انتخاب هیات مدیره همراه برگزار شد اسماعیل بلالایی، پیمان رمضانی، معین مهدوی نیا، عبدالرضا جوهری و سعید حسن زاده به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و محمد ضائیان و فرزاد حسن پور به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره انتخاب شدند.

به گزارش واران خبر، نور اله صفرپور در حاشیه تشکیل کانون خبرنگاران با بیان اینکه تشکیل این کانون سبب توسعه شهرستان می شود، افزود: همدلی و همفکری خبرنگاران در کنار یکدیگر قطعا در توسعه شهرستان تاثیر بسزایی دارد. وی تصریح کرد: اگر رسانه ها اتحاد داشته باشند و از همدیگر حمایت کنند می توانند تاثیرگذارتر باشند و قدم های مثبتی هم در جهت برطرف کردن مشکلات بردارند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا با بیان اینکه با تاکید براینکه اداره ارشاد در این کانون دخالتی ندارد و فقط همیار و ناظر آن می باشد، گفت: این کانون با هدف پیگیری حقوق خبرنگاران تشکیل می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سومانیوز ، تاریخ انتشار 30 مرداد 96، کدمطلب:1606، www.soumanews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین