پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۴۸۹۰۰
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار با اشاره به دستگیری ۵ عضو دیگر شورای شهر صباشهر به اتهام ارتشا پس از بازداشت ۲ عضو شورا، شهردار، معاون فنی و مسوول امور قراردادها، گفت: با توجه به دستگیری هر ۷ عضو شورا، این شورا عملا منحل شد.

  شعار سال:حمید عسگری ‌پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار اظهار کرد: پس از بازداشت ۲ عضو شورای شهر صباشهر، شهردار، معاون فنی و عمرانی و مسوول امور قراردادها، امروز ۵ عضو دیگر این شورا نیز به اتهام ارتشا به عنوان اتهام اصلی بازداشت شدند.
 
وی با اشاره به بررسی پرونده در مراحل قانونی خود، تصریح کرد: با توجه به دستگیری هر ۷ عضو شورای شهر دوره پنجم صباشهر، این شورا عملا منحل شد.
 
****
دو ماه گذشته ۲ عضو شورای صباشهر و هفته گذشته نیز شهردار صباشهر بازداشت شدند و حتی یکی از اعضای شورای بازداشت شده فعلی نیز با تایید صلاحیت در انتخابات اخیر به عنوان عضو علی‌البدل دوره ششم انتخاب شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو  ، تاریخ انتشار:  9 تیر   1400، کدخبر: ، www.snn.ir،945946

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین