پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۸۲۵
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در چابهار ضمن بازدید از ساختمان مرکز افتتاح هماهنگی همکاری‌های بین المللی امنیت دریایی از افتتاح این مرکز عملیاتی و اطلاعاتی طی روز‌های آینده در چابهار خبر داد.
شعار سال : امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش ،صبح امروز با حضور در استان سیستان و بلوچستان ضمن بازدید از قسمت‍های مختلف ساختمان مرکز هماهنگی‍های همکاری بین المللی امنیت دریایی، از افتتاح این مرکز اطلاعاتی و عملیاتی با حضور مقامات لشکری و کشوری در آینده نزدیک در چابهار خبر داد.

وی گفت: پایش محیط امنیتی اقیانوس هند، افزایش آگاهی‌های محیطی از طریق به اشتراک گذاشتن داده‌های هواشناسی و اقیانوس‌شناسی محلی و منطقه‌ای یکی از اهداف افتتاح این مرکز است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: ایجاد هماهنگی برای اقدام امنیت آفرین در دریا‌های آزاد و هدایت رزمایش‌های مرکب دریایی در منطقه چابهار و اقیانوس هند از دیگر فعالیت‌های این مرکز اطلاعاتی و عملیاتی خواهد بود.

دریادار حسین خانزادی، ایجاد محیط امن دریانوردی و مبارزه با ایجاد کانون‌های ناامنی در منطقه شمال اقیانوس هند را از دیگر فعالیت‌های این مرکز عنوان کرد و گفت: ایجاد یک شبکه کنترل فرماندهی و هوشمند در این مرکز به مقامات لشکری و کشوری کمک می‌کند تا بتواند در سوانح و بلا‌های طبیعی بهترین تصمیم‌گیری را بگیرند.

بر اساس این گزارش، ریاست این مرکز بر عهده فرمانده نیروی دریایی ارتش خواهد بود و مسئولانی از سایر ارگان‌ها اعم از سازمان بنادر و کشتیرانی، شیلات، نفتکش، دریابانی، نیروی انتظامی و نیروی دریایی سپاه اعضای مرکز هماهنگی همکاری‌های بین‌المللی امنیت دریایی را تشکیل خواهند داد.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۸۰۱۳۴، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین