پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۹۹۳
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به برنامه دولت سیزدهم مبنی بر افزایش یارانه‌های نقدی گفت: افزایش یارانه خانوار با توجه به شرایط موجود ممکن نیست مگر آنکه قیمت اجناس بالا برود، منابع موجود به زحمت همین مصارف خود را تامین می‌کند.
شعار سال: محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه در رابطه با برنامه دولت سیزدهم مبنی بر افزایش یارانه‌های نقدی گفت: افزایش یارانه خانوار با توجه به شرایط موجود ممکن نیست مگر آنکه قیمت اجناس بالا برود، منابع موجود به زحمت همین مصارف خود را تامین می‌کند.

او ادامه داد: افزایش یارانه‌ها دو حالت دارد نخست آنکه به عده‌ای یارانه پرداخت نشود که اگر اطلاع دارند از این افراد که می‌توانند، این کار را به انجام رسانند، اما اگر به همین تعدادی که یارانه بگیر هستند بخواهیم یارانه بیشتری بدهیم باید یک چیزی را گران کنیم که این هم مقتضی به معقول نیست با گرانی‌ها موجود نمی‌توان به افزایش قیمت‌ها دامن زد.

نوبخت افزود: در این روز‌های پایانی هجمه‌های زیادی به دولت می‌شود که این‌ها از فقدان اخلاق نشات می‌گیرد، گزارش عملکرد دولت با گذشت زمان بیشتر مورد توجه خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برنا، تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۰۳۶۹۰، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین