پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
یک شبكه تلویزیونی در آلمان در گزارشی به مناسب دیدار خداحافظی 'میشائیل بالاك' كاپیتان سابق تیم ملی فوتبال آلمان، به تمجید از 'مهدی مهدوی كیا'، فوتبالیست ایرانی به عنوان یكی از حاضران در این مسابقه فوتبال پرداخت.
این شبكه تلویزیونی در گزارشی برای معرفی بازیكنان تیم ستاره های جهان كه قرار است چهارشنبه شب در مقابل تیم یاران بالاك مسابقه دهند، در مورد مهدوی كیا به عنوان یكی از ستاره های فوتبال جهان، تاكید كرد: به رغم اینكه این بازیكن ایرانی تنها یك متر و ۷۲ سانتی متر قد دارد، اما دریبل زن قهاری است كه در زمین فوتبال تنها با كمك خطا می شد، وی متوقف كرد. 
این گزارش می افزاید: بازی خوب مهدوی كیا و نقش مهم وی در فوتبال را می شد در دیدار دوستانه تیم های ملی آلمان و ایران در سال ۲۰۰۴ كه در تهران برگزار شد، به خوبی لمس كرد،
 
به گزارش این شبكه تلویزیونی آلمانی، مهدوی كیا از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۰ برای سه تیم بوندس لیگایی بوخوم، هامبورگ و آینتراخت فرانكفورت فوتبال بازی كرده است.
 
میشائیل بالاك ستاره فوتبال آلمان امشب در یك دیدار دوستانه در ورزشگاه شهر لایپزیك بین تیم موسوم به 'یاران بالاك' و تیمی مركب از ستاره های فوتبال جهان كه مهدی مهدوی كیا از ایران نیز جزو آن است، به صورت رسمی از فوتبال خداحافظی می‌كند.

رنه آدلر، پاسكال زوبر بوهلر، تونستن فرینك، پاتریك گلاتنر، دایمار هامان، بینگو هرت، كالستن یانكر، اولس كرشتن، میروسلاو كلوزه، اولاف مارشال، مرته ساكر، آندریاس زیكه، نئون دروف، اولیور نویل، حسن سالی حمیدزیچ، برند اشنایدر، مایكل شوماخر، آندره شورر، سیدنی سام، الكساندر پتنر و كریستین ورمز، بازیكنان تیم یاران بالاك هستند. سرمربیگری این تیم هم برعهده رودی فولر است. 
در تیم ستارگان جهان نیز اسامی ینس لمان، رومن وایدر فرر، امانوئل آده بایور، دیمیتار برباتوف، ریكاردو كاروالیو، فررا داروسا امرسون، مایكل اسین، لوتار ماتئوس، فلورن مالودا، فیلیپ لام، پاول ندود، پاول كوكا، آندره شوچنكو، مهدی مهدوی‌كیا و دیدیه دروگبا دیده می‌شود. سرمربیگری این تیم برعهده خوزه مورینیو پرتغالی است. 
در این مسابقه كه ساعت ۲۰ امشب (۱۵ خرداد ۱۳۹۲)به وقت آلمان (۳۰ /۲۲ به وقت تهران) آغاز می شود، یاران بالاك پیراهن سفید می‌پوشند و ستارگان جهان لباس قرمز بر تن خواهند كرد. 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین