پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۲۹۹
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
حسینعلی حاجی‌دلیگانی گفت: هیأت تطبیق مصوبات با قوانین مجلس این بخشنامه را مورد بررسی قرار داده و پیگیری‌های انجام شده و خبر‌های واصله از لغو این بخشنامه در این هیأت حکایت دارد.
شعار سال: حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بخشنامه معاون اول رئیس‌جمهور درباره افزایش حقوق مدیران گفت: هیأت تطبیق مصوبات با قوانین مجلس این موضوع را مورد بررسی قرار داده و پیگیری‌های انجام شده و خبر‌های واصله از لغو این بخشنامه در این هیأت حکایت دارد و این موضوع طی روز‌های آینده به هیأت دولت ابلاغ خواهد شد.
 
وی افزود: پس از سرگیری مجدد جلسات علنی مجلس از ۲۷ تیرماه تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در صحن مجلس به رأی گذاشته خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: با تصویب طرح تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در صحن کار بررسی‌ها در مورد حقوق‌های نجومی شروع خواهد شد و تمام کسانی که حکم این حقوق‌ها را صادر کرده و دستور به پرداخت این حقوق‌ها داده‌اند و نیز تمام کسانی که این حقوق‌ها را دریافت کرده‌اند همگی باید در برابر قانون پاسخگو باشند.

اخیراً اسحاق جهانگیری با صدور بخشنامه‌ای عنوان کرده که سقف در نظر گرفته شده برای حقوق پرداختی به کارکنان دولت در قانون بودجه ۱۴۰۰ که به میزان ۲.۵ میلیون تومان است شامل سقف پرداختی نمی‌شود و فقط شامل پایه حقوق می‌شود و سایر پرداختی‌ها هیچ سقفی ندارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مشرق، تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۲۴۴۴۲۰، www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین