پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۹۷۷
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
رضا اردکانیان اظهار کرد: امیدوار هستیم با عبور از موج گرما که از دوشنبه هفته پیش‌رو شروع خواهد شد، همکاری و همراهی مردم و بخش‌های مختلف مصرف به اوج خود برسد و ما بتوانیم این ایام را با توجه به ظرفیتی که در حال حاضر در مدار داریم، با تامین آسایش مردم پشت سر بگذاریم.
شعار سال: "رضا اردکانیان" با اشاره به بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از مرکز پایش و مدیریت شبکه برق کشور، اظهار کرد: امیدوار هستیم با عبور از موج گرما که از دوشنبه هفته پیش‌رو شروع خواهد شد، همکاری و همراهی مردم و بخش‌های مختلف مصرف به اوج خود برسد و ما بتوانیم این ایام را با توجه به ظرفیتی که در حال حاضر در مدار داریم، با تامین آسایش مردم پشت سر بگذاریم.

به گفته وی، صنایع همکاری خیلی خوبی با صنعت برق داشتند، به طوری که ما هم توانستیم در روز‌های اخیر، شیفت کاری شبانه را در حدود ۷۰ درصد فعال کنیم تا لطمه چندانی به موضوع تولید به‌ویژه در صنایع فولاد و سیمان وارد نشود.

وزیر نیرو با قدردانی از همکاری دست اندرکاران رسانه‌ای کشور خاطرنشان کرد: از تمامی رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی تشکر می‌کنم این ارتباط، این همکاری نقش بسیار تعیین کننده‌ای داشته و حاکی از اعتماد و ارتباط خوب است.

فرمانده مدیریت تامین برق کشور از آمادگی صنایع برای تولید بیش از ۱۰ هزار مگاوات برق جهت تامین نیاز‌های خودشان، خبر داد و گفت: صنایع برای تولید بیش از ۱۰ هزار مگاوات برق اعلام آمادگی کردند تا نیاز‌های خودشان را با ساخت نیروگاه رفع کنند که همه ترتیبات فراهم شد.

وی با اشاره شرایط آب و هوایی کشور یادآور شد: همان‌طوری که در هشدار‌های سازمان هواشناسی و همکاران در شرکت مدیریت منابع آب منعکس شده، در جنوب و جنوب شرق و بخشی از نواحی شمالی کشور باید آمادگی مواجه شدن با بارش‌های شدید را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: برای مثال در بندر چابهار که از ابتدای سال تا چهارشنبه هفته گذشته فقط ۶ میلی‌متر بارش داشتیم، ظرف دو ساعت ۵ برابر آن بارندگی صورت گرفته که این مسئله نشانگر خاص بودن شرایط منطقه‌ای کشور را می‌رساند.

وزیر نیرو در پایان خاطرنشان کرد: در دنیا شرایط اقلیم و تغییر اقلیم به معنای مواجه شدن با شرایط حدی است که به‌معنی خشکسالی‌های شدید یا شرایط سیلابی است. امیدواریم بتوانیم از این بارندگی‌ها و نزول رحمت الهی استفاده لازم را ببریم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۰۴۹۱۰، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین