پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۴۷۵
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
نماز عیدقربان صبح فردا براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در همه شهر‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
شعار سال: حجت الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: براساس مصوبه جلسه هفتاد و هفتم ستاد ملی مقابله با کرونا در تاریخ ۲۶ تیر امسال، نماز عید قربان همچون ابلاغیه برگزاری نماز‌های جمعه مبتنی بر طرح جامع مدیریت هوشمند در همه شهر‌ها برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: نماز عید قربان با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی همچون رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و در فضای باز در همه شهر‌ها و در شهر‌های قرمز و نارنجی با جمعیت محدود برگزار می‌شود.

نوری با اشاره به اینکه مجوز برگزاری نماز عید قربان با نماز عید فطر تفاوت دارد بیان کرد: برای نماز عید فطر مجوز برگزاری نماز به صورت همگانی برای همه شهر‌ها صادر شد، اما برای نماز عید قربان مجوز همانند دستورالعمل ابلاغی در خصوص نماز جمعه است؛ یعنی هر جا نماز جمعه دارد، نماز عید قربان با همان کیفیت برگزار می‌شود.

سخنگوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: آنچه که از سوی وزیر کشور به استانداران ابلاغ و مورد تأکید قرار گرفته، جلوگیری از تجمع، تهویه مناسب و گردش هوای خوب محل‌های برگزاری نماز، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی است.

حجت الاسلام علی نوری افزود: افرادی که دارای علائم بیماری هست از حضور در جمع پرهیز و کسانی که برای اقامه نماز به محل‌های برگزاری مراجعه می‌کنند حتماً از ماسک و وسایل شخصی استفاده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

وی افزود: مجریان و کارگزاران نماز جمعه هم باید محیط برگزاری نماز را قبل، حین و بعد آن طبق دستورالعمل‌های ابلاغی از لحاظ بهداشتی آماده کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۹تیر ۱۴۰۰، کد خبر:۲۵۴۱۳۷۹، tasnimnews.com
اخبار مرتبط
برچسب ها: قربان ، نماز ، کرونا ، ائمه جمعه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین