پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۵۷۶
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
وقتی بحران بشدت و بشکلی آشکار خود را نمایان ساخته است، مدیران دیوان محاسبات سر از لاک روزه سکوت بیرون آورده و افشاگری می‌کنند؟ بدرد خودتان می‌خورد این نوع افشاگری‌های بعد از مرگ سهراب.
شعار سال: اثرگذاری راهبردی، آینده نگر و پیشگیرانه دیوان محاسبات در روند برنامه‌ریزی توسعه‌ای کشور و بودجه بندی و شیوه هزینه کرد بودجه کجاست؟ شرح وظایف دیوان محاسبات را از تارنمای دیوان مطالعه کنید و عرق شرم بریزید.

ممکن است عزیزان ما در دیوان پیش دستی کنند و بگویند که کار ما محرمانه است و افشاگری ضرورتی ندارد. درست می‌فرمایند، اما بحث ما بر اهمال خودتان بعنوان یک سازمان نظارتی و بازرسی است.

سرتان را در لاک تنبیه چند مدیر ریزو درشت فرو کردید و کشور و نظام برنامه ریزی کلان آن را به امان خدا سپردید. اگر بر گفته‌ها و ادعا‌های فوق نقد دارید، شما را به مناظره دعوت می‌کنیم. مناظره با شهادت ۸۴ میلیون ایرانی.

چقدر کشور باید چوب ضعف و اهمال در سازمان‌های حساسی مثل سازمان شما را بخورد؟ چقدر مردم باید تاوان کم توجهی‌های سازمان‌های نظارتی و بازرسی کلان را بدهند؟

مردم عادی (اکثریت شهروندان) که اطلاع چندانی از وظایف و عملکرد‌های شما ندارند و شما هم بدلیل دور از دسترس بودن، به مسیری رفته اید که شاید به سلیقه بیشتر نزدیک باشد تا دیوان به ماهو دیوان.

منتظر دریافت توضیحات عزیزانمان در دیوان محاسبات هستیم. یک کلام. من بعد در حوزه وظیفه مندی رسانه، با شما کار‌ها خواهیم داشت.

تعداد بازدید : 14

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین