پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۵۳۱۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
معاون آموزشی وزیر علوم گفت: اگر واکسیناسیون دانشجویان انجام نشود، حضور در دانشگاه امکان پذیر نخواهد بود، زیرا مخاطراتی برای دانشجویان، استادان و کارشناسان دارد.
شعارسال: علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره واکسیناسیون دانشجویان، اظهار کرد: جداولی را تهیه کردیم و اولویت بندی‌هایی پیش‌بینی شده است که بر این اساس، تمام دانشجویان دکترا و دانشجویان کارشناسی ارشد از ورودی ۹۸ به قبل در اولویت قرار می‌گیرند.

وی افزود: این تعداد حدود ۵۰۰ هزار نفر می‌شود و همان تعدادی است که با وزارت بهداشت هماهنگ شده بود تا در شهریور ماه واکسینه شوند.

خاکی صدیق ادامه داد: اگر وضعیت تعداد واکسن در کشور بهتر شد، اولویت‌های بعدی تحت پوشش قرار می‌گیرند که به ترتیب دانشجویان کارشناسی ارشد سال‌های ۹۹ و حتی اگر امکانش باشد، سال ۱۴۰۰ است و بعد هم سراغ دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۶ به قبل می‌رویم.
 
اگر دانشجویان واکسن بزنند، دانشگاه‌ها بازگشایی می‌شوند
 

معاون آموزشی وزیر علوم با بیان اینکه امیدواریم کار واکسیناسیون همه دانشجویان در آذرماه پایان یابد، گفت: امیدوارم تولید واکسن ملی زیاد شود و بتوانند خیلی زودتر از این انجام دهند، ولی در هر صورت حضور در دانشگاه مشروط به این است که واکسیناسیون انجام شود.

وی تصریح کرد: اگر واکسیناسیون انجام نشود، حضور در دانشگاه امکان پذیر نخواهد بود، زیرا مخاطراتی برای دانشجویان، استادان و کارشناسان دارد.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه فرهیختگان، تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۵۸۱۴۴، farhikhtegandaily.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
0
0
بطور حتم بدون انجام واکسیناسیون، بازگشایی دانشگاهها باعث شیوع بیشتر ویروس می‌شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین