پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۵۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶
دکتر خشایار وطن خواه رئیس بیمارستان عسلویه، نسبت به وضعیت شیوع کرونا در این شهر احساس نگرانی کرده و توصیه‌هایی را برای کنترل این بیماری مطرح نموده است.
شعار سال: دکتر خشایار وطن‌خواه رئیس بیمارستان عسلویه: وضعیت کرونا در شهرستان نگران کننده است ظرفیت بخش کرونای بیمارستان پر شده است چند بیمار به دستگاه وصل هستند از مردم شهرستان کارکنان شرکت‌ها خواهشمندم بیشتر از گذشته مراعات و پروتکل‌ها را رعایت بدون ماسک از منزل خارج نشوید کسانی که شرایط واکسن زدن را دارند و نوبتشان شده حتماً مراجعه کنند و واکسن بزنند.

در موج پنجم شیوع ویروس دلتا بیشتر مبتلایان در شهرستان خانوادگی هستند و متأسفانه دورهمی‌ها همچنان برقرار است

بازار باز و همچنان شلوغ است باشگاه‌های بدنسازی فعالیت دارند و مردم با توجه به این همه هشدار‌های که مسولین ستاد مقابله با کرونا می‌دهند همچنان به مسافرت می‌روند.

از ائمه جمعه و جماعت شهرستان تمنا دارم که مثل هفته‌های قبل که در برگزاری نماز جمعه هفته‌های آینده براساس وضعیت بحران کرونا تصمیم گیری نمایند.

روزانه ۴٠ کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری برای بیماران مصرف می‌شود و به علت تعمیرات دستگاه اکسیژن ساز در بعضی مواقع به دلیل مصرف زیاد کمبود داریم و تا زمان بازگشت سیستم اکسیژن ساز به مدار از شرکت‌های مستقر در منطقه درخواست داریم کمک حال ما باشند.

دارو‌های مختص کرونا در کل کشور سهمیه محدود داشته و عمدتا بیمارستانی هستندودر داروخانه‌های شهرستان موجود نیست و همراهان بیماران کرونایی برای تهیه دارو‌هایی که کمبود وجود دارد باید به مرکز استان مراجعه کنند. از دانشگاه علوم پزشکی درخواست داریم که سهمیه شهرستان را یا توجه یه تشدید بیماری در نظر بگیرند تا به موقع بتوانیم نیاز بیماران را برطرف کنیم و جان همشهریان را نجات دهیم.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از دیدبان ایران
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
برای مردم عادی شده این شرایط و کمتر رعایت می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
مشکلی که همه بیمارستانها باهاش دست و پنجه نرم می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
مردم هم باید رعایت بیشتری بکنند و در این شرایط کمتر از خانه بیرون بیان و دورهمی ها رو برگزار نکنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین