پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۸۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹
روستای شیرینو از توابع شهرستان کنگان یکی از بزرگترین روستا‌های جنوب کشور در استان بوشهر با جمعیتی نزدیک به ١٠ هزار نفر در همسایگی منظقه ویژه پارس جنوبی و شمالی قرار دارد. با توجه به قرار گرفتن این روستا در کنار صنعت و انرژی، بخش زیادی از کارکنان این شرکت‌ها در این منظقه ساکن هستند که باعث شده آمار جمعیت این روستا افزایش یابد.

شعار سال:مردم شیرینو از کمبود امکانات در  این روستا که بین روستای برکه چوپان و پرک قرار دارد رنج می‌ برند. نبود بانک،کم‌آبی، بیکاری، نیمه‌کاره بودن ساختمان درمانگاه شیرینو، نبود ایستگاه آتش‌نشانی از جمله مشکلاتی است که کام مردم این روستا را از همجواری با صنعت تلخ کرده است.
 
یکی از ساکنان این روستا به ما می گوید  : متاسفانه در این شرایط سخت پاندمی کرونا مردم می‌بایست بیشتر در خانه باشند اما به دلیل نبود درمانگاه، ساکنان آن  برای ساده‌ترین موارد درمانی باید به عسلویه و کنگان مراجعه کنند.
 
عادل بلوچی می گوید: این مورد علاوه برافزایش دادن هزینه‌های درمان، خطرات زیادی نیز برای با توجه به پر تردد بودن مسیر شهرهای فوق برای مردم در بر دارد.


این فعال اجتماعی می افزاید : امیدوارم مسئولان استان بوشهر و شهرستان با استفاده از ظرفیت غنی صنعت،که ۲۰ سال است در حومه شیرینو بدون پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی مستقر شده‌اند، مشکل درمانگاه این روستا را حل کنند تا مردم بیشتر از این برای درمان آواره جاده‌ها نباشند.
 
وی می گوید:نداشتن ایستگاه و ماشین آتش‌نشانی، بیکاری جوانان در جوار صنعت و حریم ۶۰ متری دریا که استارت خوبی برای آزادسازی آن زده شد اما  با رسیدن طرح به هتل پازارگاد و هتل‌های پتروشیمی مدت‌ها متوقف مانده است، از دیگر مشکلات مردم این روستا است.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار:    1400، کدخبر: 1066449، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
بوشهر هم در زمینه امکانات رفاهی و درمانی یکی از محروم ترین شهر های ایران به حساب میاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین