پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۶۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران با بیان اینکه زنگ خطر کاهش نهاده‌های دامی به صدا در آمده است گفت: جابجایی دولت و بی توجهی به جریان مستمر تامین نهاده‌های تولید باعث توقف یک ماهه تامین ارز واردات نهاده‌های دامی شده است.

شعار سال: محمد مهدی نهاوندی عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران گفت: جابجایی دولت و بی توجهی به جریان مستمر تامین نهاده های تولید باعث توقف یک ماهه تامین ارز واردات نهاده های دامی شده است .
 
وی اظهار کرد: این واقعیت و شرایط موجود مدتها قبل از سوی اتحادیه  پیش بینی و به مراجع ذیربط نیز گزارش شده بود.
 
وی افزود: متاسفانه  ‌بی عملی و کندی دست اندرکاران از یکسو و هم زمانی با تغییرات دولت باعث تشدید کمبودها و کاهش جریان ورود نهاده های دامی ذرت به کشور شده است .
 
عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران تصریح کرد: این وضعیت با وجود پیش بینی افزایش قابل توجه قیمت های جهانی در نیمه دوم سال جاری و آثار خشکسالی چشم‌انداز  شرایط بسیار سختی را در پیش روی مسئولان و مردم ایجاد نموده که کاملا قابل پیشگیری بود .

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری کشاورزی وصنایع غذایی ایران  ، تاریخ انتشار:  13مرداد1400، کدخبر: 67262، www.agna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
0
0
مسئولین محترم لطفا به موقع به این موارد رسیدگی کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین