پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۰۷۶
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت:دوازدهمین محموله واکسن کرونا، تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.
شعارسال: قوسیان مقدم دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت:صبح امروز یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰، دوازدهمین محموله واکسن تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر در فرودگاه امام خمینی (ره) برای توزیع سریع به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

وی افزود:در این مرحله یک میلیون و صد هزار دُز واکسن به کشور وارد شد، لازم به یادآوری است که تاکنون ۱۳ میلیون و ۷۴۰ هزار دُز واکسن کرونا توسط ۱۴ پرواز به کشور منتقل شده است.
 
ورود دوازدهمین محموله واکسن کرونا به کشور

قوسیان مقدم گفت:آیت الله رئیسی در جلسه اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا خواستار تحول در کنترل این پاندمی شده بود که جمعیت هلال احمر در راستای جامه عمل پوشاندن به این استراتژی در کمتر از سه روز، محموله بعدی واکسن کرونا را وارد کشور کرد.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۷۸۴۸۳۹۰، yjs.news.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین