پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۴۱۱
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
-رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از مسکوت ماندن طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی بر اساس نامه رییس جمهوری به مجلس خبر داد.
شعارسال: محمدرضا رضایی کوچی روز سه‌شنبه با اشاره به گزارش کمیسیون عمران برای بررسی کلیات طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به خبرنگاران گفت: قرار بود در جلسه امروز رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح انتزاع بخش ساختمان شهرسازی از وزارت راه و شهرسازی و تشکیل «وزارت حمل و نقل» و «وزارت ساختمان، شهرسازی وآمایش سرزمین» ادامه یابد که این طرح با نامه رییس جمهوری از دستور کار خارج شد.
 

طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی مسکوت می‌ماند
 
رییس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به نامه آیت الله «ابراهیم رییسی» به کمیسیون عمران افزود: با توجه به اینکه یکی از شعار‌های رییس جمهوری ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی است، ایشان در این نامه عنوان کردند که این طرح فعلا مسکوت مانده و سال آینده مطرح شود. زیرا اگر وزارت مسکن ایجاد نشود این کار به سادگی انجام نخواهد شد.

رضائی کوچی گفت: بر اساس آخرین گزارشات و اخبار قرار است سعید محمد به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس معرفی شود.

شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته ازخبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:۱۹ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۸۴۴۳۲۹۴۱، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین