پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۶۲۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
وزیر بهداشت پیشنهادی رئیسی؛ مخالف درجه یک واکسن‌های کرونای آمریکایی و انگلیسی است.
شعار سال: نام بهرام عین‌اللهی، وزیر پیشنهادی بهداشت دولت سیزدهم، در بین اسامی امضاکنندگان نامه‌ای است که در آن، از رئیس‌جمهوری وقت حسن روحانی خواسته بودند تا جلوی واردات واکسن آمریکایی و انگلیسی را بگیرد.

این نامه ۲۳ دی ۹۹ منتشر شده و خبرگزاری‌های اصولگرا مدعی بودند که بیش از ۲۵۰۰ پزشک و عضو هیات علمی و ... آن را امضا کرده‌اند که البته نام همه آن‌ها منتشر نشد.

آن‌ها خواسته بودند تا علاوه بر واکسن‌های آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی، «برخی واکسن‌های مربوط به ساز و کار کوواکس نیز که ماهیت مورد شبهه و مشکوک به ارتباط با جریانات کاملا مسئله‌دار بین‌المللی دارد، خریداری نشود».

امضاکنندگان این نامه گفته بودند که «ابهامات جدی و قابل تأمل در خصوص سیر اعطا تائیدیه‌های رسمی به واکسن‌های تولیدی شرکت‌های آمریکایی وجود دارد».

به این ترتیب وزیر بهداشت پیشنهادی رئیسی به همراه زاکانی، زهره الهیان، مرندی تاییدیه‌های FDA برای واکسن‌های آمریکایی را زیر سئوال برده بودند.
 
وزیر بهداشت پیشنهادی رئیسی کیست؟

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری رکنا، تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۱۱۹۷۶، www.rokna.net
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین