پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۵۵۶۸۸
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
فرحناز عاقل، آموزگار کلاس دوم دبستان هاشمی آموزش و پرورش منطقه ۱۴ تهران که در شرایط شیوع کرونا برای دانش‌آموز دختر تبعه افغانستان که دسترسی به گوشی هوشمند نداشت، کلاس درس را در پارک برگزار می‌کرد؛ بر اثر کرونا درگذشت. بزرگی قابل آموختن و الگو برداری است، روحش شاد.
شعار سال: وزیر آموزش و پرورش بدنبال درگذشت "فرحناز عاقل" معلم کلاس دوم دبستان هاشمی آموزش و پرورش منطقه ۱۴ تهران که در شرایط شیوع کرونا برای دانش‌آموز دختر تبعه افغانستان که دسترسی به گوشی هوشمند نداشت کلاس درس را در پارک برگزار می‌کرد، پیام تسلیت صادر کرد.

در متن پیام محسن حاجی میرزایی آمده است: خبر درگذشت معلم عشق و ایثار، زنده یاد «سرکارخانم فرحناز عاقل» که فراتر از مرز‌های کلاس و مدرسه، عمر با برکت خویش را صادقانه و خالصانه به تعلیم جلوه‌هایی از عشق و ایثار و تربیت کودکانی از مهر و ایمان صرف کرد تا بار دیگر ثابت کند که مکتب معلمی، تبلور واقعی ایثار و فداکاری بدون مرزی است که در آن، کودک ایرانی یا تبعه افغانی به یک میزان بهره می‌برند.

وی در ادامه آورده است: یاد این معلم دلسوز و فداکار میهن اسلامی را گرامی می‌دارم و فقدان اندوهناک وی را به جامعه بزرگ فرهنگیان کشور و خانواده مکرم آن فقید جاوید، بویژه همسر و فرزندان گرانقدر ایشان، تسلیت و تعزیت می‌گویم و از پیشگاه یگانه خالق هستی، برای روح بلند این معلم پرتلاش و فداکار، رحمت واسعه الهی مسألت می‌نمایم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۴۰۰۰۵۲۸۱۹۷۲۸، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین