پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۷۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲
رژیم مدیترانه‌ای برای چهارمین سال پیاپی توسط متخصصان به عنوان بهترین رژیم انتخاب شده است. این غذا شامل سبزیجات تازه، حبوبات، ماهی، روغن زیتون و مقدار خیلی کمی گوشت قرمز یا گوشت فراوری شده است که به همراه ورزش روزانه می‌تواند خطر سکته قلبی، دیابت نوع ۲ و سرطان را کاهش داده و همزمان به کاهش وزن کمک کند.
شعار سال: رژیم مدیترانه‌ای برای چهارمین سال پیاپی توسط متخصصان به عنوان بهترین رژیم انتخاب شده است. این غذا شامل سبزیجات تازه، حبوبات، ماهی، روغن زیتون و مقدار خیلی کمی گوشت قرمز یا گوشت فراوری شده است که به همراه ورزش روزانه می‌تواند خطر سکته قلبی، دیابت نوع ۲ و سرطان را کاهش داده و همزمان به کاهش وزن کمک کند.

تمرکز این رژیم بیشتر بر سبزیجات تازه است تا گوشت قرمز. این یعنی برای محیط زیست نیز خوب است. غذای مدیترانه‌ای همچنین دومین رژیم انعطاف‌پذیر جهان محسوب می‌شود که خوردن پروتئین‌های غیر گوشتی مثل تخم مرغ و لوبیا در این رژیم توصیه می‌شود.

متخصصان معتقدند که عادات غذایی انعطاف پذیر برای کاهش وزن و ماندن در وزن ایده آل بسیار مفیدند. غذای مدیترانه‌ای همچنین دومین رژیم «ضد فشار خون» است. تأکید این رژیم بر غلات، میوه و پروتئین‌های بدون چربی به جای شیرین کننده‌ها و غذا‌های فرآوری شده است و به طرفداران آن توصیه شده در طول زمان تغییرات زیادی در آن ندهند.

اگر می‌خواهید «از شنبه» غذای سالم‌تری بخورید، غذای مدیترانه‌ای بهترین شروع است.

تعداد بازدید : 17

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
0
0
از شنبه میتونین رژیم مدیترانه ای رو شروع کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین