پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۵۵۹۷
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
رییس صندوق رفاه دانشجویان از میزان مطالبات صندوق، بیشترین و کمترین بدهی دانشجویان خبر داد.

شعار سال:


ذوالفقار یزدانمهر رییس صندوق رفاه دانشجویان؛با اشاره به طرح بخشودگی 100 درصدی جرائم دیرکرد دانش آموختگان که در راستای مصوبات هیات امنا که از به مناسبت عید غدیر خم آغاز و تا پایان مهرماه ادامه داشت، گفت بعد آسیب شناسی و اطلاع از حدود 430 میلیارد تومان مطالبات سنواتی، طی فراخوان سال گذشته و همکاری دانش آموختگان حدود 100 میلیارد تومان این مطالبات وصول شد.


وی با بیان اینکه وصول مطالبات در ارائه تسهیلات به دانشجویان نیازمند دیگر موثر واقع شده، ادامه داد: عمده بدهی افراد مشمول این طرح (حدود 657 هزار نفر) بین 400 هزار تا یک میلیون تومان بود.
به گفته یزدانمهر کل مطالبات معوق، صندوق رفاه دانشجویان اکنون به حدود 200 میلیارد تومان رسیده است.

یزدانمهر با اشاره به کمترین و بیشترین بدهی ها در طرح بخشودگی 100 درصدی جرائم دیرکرد بهمن ماه 94 یادآور شد: کمترین میزان بدهی مربوط به سال 1356 به مبلغ یک هزار و 500 تومان و بیشترین میزان بدهی مربوط به دانش آموخته‌ای به میزان 47 میلیون تومان است که برای وام ودیعه مسکن ویژه نخبگان و وام ویژه دکترا دریافت کرده است.

به گفته وی همچنین در طرح دوره مهرماه بیشترین بدهی مربوط به دانشجوی مقطع دکتری با 28 میلیون تومان بدهی بوده است.

گفتنی است، یزدانمهر با اشاره به بلاتکلیفی حدود 189 میلیارد تومان پیش از این اعلام کرده بود: این خلا قانونی ماحصل این است که برخی از دانشجویان یا دفترچه نگرفتند یا بعد فارغ التحصیلی مراجعه نکردند و یا دچار سنوات طولانی مدت شدند.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 17 آبان 1395 ، کدخبر:۵۸۵۰۲۷۹ : www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین