پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۱۲۴۹
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
دانشجوی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اعتراض دانشجویان نسبت به وضعیت سنواتی گفت: رئیس دانشگاه در خصوص این مسائل به صورت شخصی تصمیم می‌گیرد.

شعار سال: دانشجوی دانشگاه علم و صنعت در خصوص مشکلات سنواتی دانشجویان این دانشگاه گفت: هیئت امنای دانشگاه در جلسه‌ای تصویب کرده که ترم‌های سنواتی دانشجویان به صورت رایگان برگزار شد، اما این مصوبه عملا اجرا نمی‌شود و هزینه‌های زیادی از دانشجویان دریافت می‌کنند.

وی افزود: معاون آموزشی دانشگاه از این مسئله اظهار بی اطلاعی می‌کند و حتی در آیین نامه وزارت علوم چند بند آن تغییر کرده و یا حذف شده است.

این دانشجو اضافه کرد: با توجه به اینکه دانشجویان باید نسبت به آیین نامه‌های آموزشی آگاه باشند، اما معاونت آموزش دانشگاه همه آیین نامه‌ها را از روی سایت حذف کرده و علت آن هم مشخص نیست.

این دانشجو خاطر نشان کرد: هزینه‌هایی که از دانشجویان دریافت می‌کنند غیرقانونی است هنوز هم موضوع سنوات برای دانشجویان شفاف سازی نشده است این مشکلات از سال ۹۳ ایجاد شده است و شهریه دانشجویان شبانه را از ترم سنواتی دریافت می‌کنند.

وی یادآور شد: دانشجویان این دانشگاه در اعتراض به این مسائل می‌خواستند بیانیه‌ای را به وزارت علوم، شورای عالی انقلاب فرهنگی و نهاد رهبری ارسال کنند، اما دانشگاه مانع این کار دانشجویان شد و تهدید کردند که در صورت انجام این کار به کمیته انضباطی معرفی می‌شوند.

این دانشجو اظهار داشت: هنوز مسئولان دانشگاه دلیل منطقی برای کار‌های غیرقانونی خودشان در موضوع سنوات ارایه نداده اند و این موضوع را با همان یک جلسه خاتمه دادند، مسئولان دانشگاه ادعا می‌کنند که موظف به اجرای آیین نامه وزارت علوم و آیین نامه‌های بالادستی هستند و ان را نقض نمی‌کنند، اما در عمل هیچ کدام از این آیین نامه‌ها اجرا نمی‌شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: باید آیین نامه‌ها در هیئت امنای دانشگاه بررسی شود، اما رئیس دانشگاه این مسائل را به هیئت رئیسه می‌دهد و تصمیم شخصی نسبت به مسائل آموزشی دانشجویان می‌گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 6 دی 96، کد مطلب: 655749: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین