پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۷۳۶۸۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
ذوالفقار یزدان‌مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: به مناسبت دهه فجر و برای مراعات حال دانشجویان و دانش آموختگان طبق تصمیماتی که اتخاذ شد قرار شد صد در صد جرایم دانش آموختگان بدهکار به صندوق بخشیده شود.

شعار سال: ذوالفقار یزدان‌مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در نشست خبری که صبح شنبه برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به مناسبت دهه فجر و برای مراعات حال دانشجویان و دانش آموختگان طبق تصمیماتی که اتخاذ شد قرار شد صد در صد جرایم دانش آموختگان بدهکار به صندوق بخشیده شود.

وی افزود: با توجه به تصمیمات گرفته شده دانشجویانی که از امروز تا 22 بهمن بدهکاری‌های خود را به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به صورت یکجا پرداخت کنند جرایم آن‌ها بخشیده خواهد شد.

یزدان‌مهر تصریح کرد: به موجب این طرح دانش آموختگانی که به این صندوق بدهکار بوده و به علت عدم پرداخت به موقع اقساط، دارای جریمه دیرکرد هستند، می‌توانند طبق تاریخ اعلام شده، تا 22 بهمن با مراجعه به سامانه صندوق رفاه دانشجویان و بازپرداخت یکجای بدهی خود از این بخشودگی استفاده کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: کمترین میزان بدهی مربوط به سال 1356 و مبلغ 1500 تومان است.

وی ادامه داد: بیشترین میزان بدهی مربوط به دانش آموخته‌ای به میزان 47 میلیون تومان است که برای وام ودیعه مسکن ویژه نخبگان و وام ویژه دکترا دریافت کرده است.

یزدان‌مهر اظهار داشت: بیشترین میزان جریمه مربوط به دانش آموخته‌ای است به میزان 3 میلیون و 254 هزار و 191 تومان است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان تاکید کرد: تعداد بدهکاران معوقه صندوق رفاه دانشجویان 465 هزار و 168 نفر و به مبلغ 1620 میلیارد ریال است.

یزدان‌مهر در خاتمه گفت: در طرح بخشودگی 50 درصدی جرایم که در شهریور و مهر سال جاری برگزار شد، حدود 497 هزار نفر شرکت کردند و مبلغ 640 میلیارد ریال از بدهی‌های معوق و جاری صندوق رفاه دانشجویان وصول شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت صندوق رفاه دانشجویان، تاریخ انتشار 14 مرداد 96، کدمطلب: -:www. swf.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین