پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۷۰۰۷۸
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
مشاور وزیر علوم و رییس صندوق رفاه دانشجویان از آغاز مراحل پرداخت وام و تمدید مهلت ثبت نام وام ویژه دکتری تا 25 تیر ماه جاری خبر داد.

شعار سال: مهندس ذوالفقار یزدان ­مهر اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده دانشجویان دکتری و به منظور پوشش حداکثری متقاضیان مهلت ثبت نام وام مذکور تا 25 تیرماه جاری تمدید شد.

وی در ادامه با اشاره به استقبال دانشجویان برای دریافت وام ویژه دکتری تصریح کرد: تا صبح امروز شنبه 17 تیر ماه جاری حدود 15 هزار نفر از دانشجویان دکتری برای دریافت این وام ثبت‌نام کردند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این وام به تمام دانشجویان متقاضی پرداخت خواهد شد.

یزدان مهر به روند پرداخت این وام اشاره کرد و افزود: همانطور که قبلا اعلام شد، به محض تایید و ارسال لیست متقاضیان توسط دانشگاه مربوطه مراحل پرداخت در صندوق آغاز و حداکثر ظرف 15 روز وام پرداخت می‌شود ،تعدادی لیست نیز مربوط به وام دکتری به صندوق ارسال شده که تا پایان همین هفته به حساب دانشجویان واریز می‌شود.

مشاور وزیر علوم در پایان تصریح کرد: میزان وام ویژه دکتری از سه میلیارد و 700 میلیون تومان سال 93 به 110 میلیارد تومان در سال جاری افزایش پیدا کرده و تمهیداتی در صندوق رفاه دانشجویان اندیشیده شده که براساس آن به تمام متقاضیان وام تعلق می‌گیرد، بنابراین جای نگرانی از سوی دانشجویان دکتری وجود ندارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری اقتصادی ایران ، تاریخ انتشار 17تیر 96، کدمطلب:716060، www.econews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین