پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۲۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان از احداث کارخانه فرآوری طلای سفید در شهرستان سقز در آینده نزدیک خبر داد.

شعار سال:خالد جعفری ظهر امروز در افتتاحیه سیلوی ۱۵ هزار تنی صاحب اظهار داشت: ساخت کارخانه فرآوری معدن طلای سقز به زودی آغاز می‌شود که ایجاد ارزش افزوده و افزایش درآمد را به دنبال خواهد داشت.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان نیز در این مراسم از افتتاح کارخانه فرآوری معدن طلای سقز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: آغاز به کار این کارخانه اشتغالزایی و افزایش در آمد را برای استان به دنبال خواهد داشت.
 
وی با ابراز خرسندی از اینکه شهرستان سقز در حوزه ایجاد صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی در وضعیت خوبی قرار دارد افزود: احداث کارخانه گندله و کنسانتره و آهن اسفنجی سقز هم از پیشرفت خوبی برخوردار است.
 
جعفری به اهمیت نقش سیلو‌ها در نگهداری گندم اشاره کرد و گفت: حمایت از بخش تعاون روستایی امری ضروریست چراکه بسیاری از فعالیت‌های چرخه تولید و فعالیت‌های بعد از آن برعهده آنهاست.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان اظهار داشت: در شهرستان سقز زیرساخت توسعه بخش کشاورزی مهیا شده و به طور قطع در آینده نزدیک شاهد تخصیص آب به ۵۵۰۰ هکتار از اراضی شهرستان خواهیم بود.
 


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی می متالز ، تاریخ انتشار:  9 شهریور1400، کدخبر:225092 ، www.me-metals.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
0
بله،اگر در آینده نزدیک افتتاح شود اشتغالزایی به همراه خواهد داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین