پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۵۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
«ائتلاف جبران خسارت عادلانه» که شامل ۳۲ سازمان جامعه مدنی در عراق می‌شود، روز گذشته (چهارشنبه) با برگزاری کنفرانسی در هتل بغداد تحت عنوان «شش ماه پس از تصویب قانون زنان ایزدی…گام‌های رو به جلو»، خواستار اجرای این قانون و آغاز پرداخت غرامت به قربانیان شدند.

شعار سال:خانم «فیان خلف» مسئول بخش حمایت و ارتباط در این سازمان که «یزدا» نام دارد، در گفتگو با روزنامه الصباح گفت: علی رغم گذشت شش ماه از تصویب قانون زنان ایزدی، این قانون هنوز اجرا نشده است و هیچ یک از زنان نجات یافته از بند داعش، حق خود از غرامت های ذکر شده در این قانون را دریافت نکرده است.
 
مجلس نمایندگی عراق اول مارس ۲۰۲۱ میلادی، قانون زنان نجات یافته ایزدی را که در آن رسما به اقدامات نسل کشی و جنایت های ضد بشریت داعش علیه ایزدی ها، ترکمن ها، مسیحیان و شبک اذعان دارد، تصویب کرده بود.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری شفقنا  ، تاریخ انتشار: 11 شهریور1400، کدخبر: ، www.fa.shafaqna.com،1215675

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
0
0
پرداخت غرامت که به تنهایی نمیتونه تسکین دهنده دردهاشون باشه ولی خوبه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین