پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۷۲۲
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
دکتر حسین روازاده، در پیامی نسبت به فراخوان تجمع برای اعتراض به واکسیناسیون واکنش نشادن داد و آن را تکذیل کرد.
شعار سال: دکتر حسین روازاده، در پیامی نسبت به فراخوان تجمع برای اعتراض به واکسیناسیون واکنش نشادن داد. وی ضمن تکذیب دعوت برای حضور در تجمع، در این پیام گفته است:

" متاسفانه پیام کذبی در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است که فعالین و طرفداران طب ایرانی - اسلامی در روز یکشنبه در اعتراض به محدودیت سفر به اربعین در کشور عراق و واکسیناسیون قصد تجمع در تهران را دارند و از اساتید طب سنتی بعنوان سخنرانان آن یاد شده است.

ضمن تکذیب موافقت ما با این تجمع، اعلام می‌داریم که این حرکت از نظر ما یک حرکت نابخردانه است و تا آنجا که پیگیری نموده ایم تمامی اساتید و اطبا طب ایرانی و اسلامی از آن اظهار بی اطلاعی کرده اند و تایید نمی‌کنند.

لازم به ذکر است که بنای ما همکاری با دولت انقلابی و اسلامی آیت الله رئیسی است و در راستای هم افزایی امور جهت احیای طب ایرانی و اسلامی و خدمات رسانی بیشتر به جامعه دست دوستی خود را به دولت و مسئولین انقلابی دراز می‌کنیم و با هرگونه مانع تراشی علیه ایشان برخورد قاطع خواهیم کرد. "

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دانا، تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۷۶۷۰۲۰، www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین