پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۵۱۷
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی کشور، حکم ممنوعیت طبابت روازاده را اعلام کرد. حسین روازاده مدعی است از دانشگاهی در ایتالیا مدرک پزشکی را اخذ کرده، اما بعد از مراجعه به ایران، به دلیل اینکه آن دانشگاه مراتب علمی لازم را نداشته مدرک پزشکی وی توسط وزارت بهداشت مورد قبول واقع نشد.

شعارسال: حسین روازاده معروف به حکیم روازاده با حکم معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی کشور از طبابت محروم شد.

دکتر روازاده از طبابت محروم شد + حسین روازاده کیست؟

حسین روازاده مدعی است از دانشگاهی در ایتالیا مدرک پزشکی را اخذ کرده، اما بعد از مراجعه به ایران، به دلیل اینکه آن دانشگاه مراتب علمی لازم را نداشته مدرک پزشکی وی توسط وزارت بهداشت مورد قبول واقع نشد، اما در نهایت مشخص نیست که چه اتفاقی افتاد که وزارت بهداشت مدرک وی را تائید کرد و وی توانست حتی کد نظام پزشکی دریافت کند.

روازاده از امضا کنندگان نامه (معروف به ۲۵۰۰ پزشک) به حسن روحانی رئیس جمهوری وقت بود که معتقد بودند واکسن‌های mRNA می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری روی سلامت مردم به جای بگذارد! نامه‌ای که متاسفانه رئیس کمیسیون بهداشت مجلس، وزیر فعلی بهداشت و بسیاری دیگر از مسئولین و سیاست‌گذاران نظام سلامت هم آن را امضا کرده بودند.

دکتر روازاده از طبابت محروم شد + حسین روازاده کیست؟

*ممنوعیت طبابت روازاده

مسئولین وزارت بهداشت، اما پس از سال‌ها کلنجار با وی به دلیل استفاده روازاده از روش‌های غیر علمی و خرافی و فروش دارواز طریق فضای مجازی در سال‌های ۹۲.۱۳۹۶، ۹۸ و ۱۴۰۰ و… ابتدا او را از فعالیت منع و در نهایت در شهریور امسال بطور کل روازاده را از طبابت منع کردند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت سلام نو، تاریخ انتشار: 9شهریور1402، کدخبر: 55460418، www.salameno.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین