پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۶۰۱
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
قطعا یکی از دلایل این وضعیت، بی انگیزگی مدیران کنونی در استان است که اغلب آن‌ها یا منتظر این هستند که سرنوشت مدیریت استان به کجا می‌رسد یا درگیر لابی‌های خود برای حفظ پست شان هستند.

شعار سال:چند روز است که سيلندر گاز در بوشهر ناياب شده، در حالي که قيمت آن نيز از ابتداي هفته افزايش يافته است.

شهرونداني که از لوله کشي گاز محرومند، در پي ناياب شدن سيلندر گاز دچار سردرگمي شده و خواستار پيگيري مسئولان در اين زمينه هستند.

پيگيري خبرنگار ما از برخي عاملين فروش نيز حکايت از اين دارد که از روز دوشنبه سيلندر پر نداشته و زمان شارژ مجدد هم نامعلوم است.

اين وضعيت در شرايطي است که از ابتداي هفته نرخ هر سيلندر گاز در استان به 16 هزار و 700 تومان رسيده، درحالي که قيمت مصوب قبل 12 هزار و 500 تومان بوده است. هرچند در سايه نبود نظارت، اغلب توزيع کنندگان بالاتر از قيمت مصوب سيلندر گاز عرضه مي کنند.
 
سهميه بوشهر از آبادان صفر شد

پيگيري خبرنگار ما از يک منبع آگاه حاکي از آن است که طي روزهاي گذشته سهميه عاملين سيلندر گاز از پالايشگاه آبادان صفر شده و به همين دليل اغلب شرکت هاي سيلندرپرکني استان امکان شارژ سيلندرهاي خود را ندارند.

اين درحالي است که در پيگيري از شرکت پخش فرآورده هاي نفتي استان، بيوکي مدير روابط عمومي آن گفت: ما سهميه استان براي گاز مايع را جذب کرده ايم و توزيع آن با سازمان صمت و عاملين است.

پيگيري از سازمان صمت نيز تا زمان انتشار اين گزارش بي نتيجه بوده است.

به هرحال پيش بيني مي شد حالا که قيمت سيلندر گاز افزايش 40 درصدي داشته، مردم فقط با رنج گراني دست به گريبان باشند، نه اينکه ناياب شدن آن نيز به دردسرهاي شان اضافه شود.

قطعا يکي از دلايل اين وضعيت، بي انگيزگي مديران کنوني در استان است که اغلب آنها يا منتظر اين هستند که سرنوشت مديريت استان به کجا مي رسد يا درگير لابي هاي خود براي حفظ پست شان هستند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری آخرین خبر ، تاریخ انتشار: 25 شهریور1400، کدخبر: ،www.akharinkhabar.ir،8236638

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین