پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۶۴۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
اله یار اسعدی مدیر بنادر و دریانوردی گلستان گفت: اعتبار لایروبی خلیج گرگان باید از محل منابع مدیریت بحران سازمان برنامه و بودجه به بنادر و دریانوردی اختصاص یابد.
شعار سال:  مدیر بنادر و دریانوردی گلستان گفت: اعتبار لایروبی خلیج گرگان باید از محل منابع مدیریت بحران سازمان برنامه و بودجه به بنادر و دریانوردی اختصاص یابد.

 اله یار اسعدی شامگاه شنبه در برنامه تلویزیونی اظهار کرد: از سال ۹۳ هشدار‌ها و آلارم‌های لازم در خصوص خشکی خلیج گرگان را به مسئولان داده بودیم.

مدیر بنادر و دریانوردی گلستان افزود: لذا در همین راستا، طرح‌های همچون لایروبی کانال‌های آشوراده، خوزینی و چپاقلی پیشنهاد شد، اما محیط زیست با آن مخالفت کرد.

وی بیان کرد: سرانجام در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ سازمان هماهنگی و مدیریت تالاب‌های کشور مجوز لایروبی کانال‌های منتهی به خلیج گرگان را صادر کرد.

اسعدی اضافه کرد: سازمان هماهنگی تالاب‌ها ۹۰۰ میلیارد تومان برای احیا خلیج به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ابلاغ کرد، اما تاکنون هیچ پولی به سازمان بنادر و دریانوردی برای لایروبی پرداخت نشده است.

طبق گفته مدیر بنادر و دریانوردی گلستان این مبلغ باید از محل منابع بودجه مدیریت بحران سازمان برنامه و بودجه به بنادر و دریانوردی اختصاص یابد.

اسعدی ادامه داد: ما آمادگی لازم برای لایروبی خلیج را داشته و صرفاً این لایروبی در کیفیت آب تاثیرگذار است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۳۱۳۵۶۰، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین