پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۸۶۴
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور طی حکمی دکتر مهدی مشفق را به عنوان «مشاور رئیس سازمان در امور ویژه» منصوب کرد.

شعارسال: دکتر لطیفی در این حکم از همۀ معاونان و رؤسای محترم امور سازمان خواسته است ضمن هماهنگی و همراهی کامل، وی را در تحقق اهداف و برنامه‌های سازمان یاری کنند.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی در این حکم بر توجه کامل به اصول دولت مردمی همچون «عدالت‌محوری»، «روحیۀ انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی»، «فسادستیزی» و «قانون‌مداری» در راستای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی، به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرده است.

مشاور رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در امور ویژه منصوب شد

گفتنی است مهدی مشفق، دانش‌آموختۀ دورۀ دکتری مدیریت بازرگانی، گرایش سیاستگذاری بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی است و پیش از این به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاون اداری و مالی کانون زبان ایران، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه امام صادق(ع)، مدیرکل طرح و برنامه و مدیر کل دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) فعالیت داشته است.

از جمله سوابق علمی و پژوهشی وی می‌توان به ترجمه کتاب‌های «مفاهیم کلیدی مدیریت منابع انسانی» و «مفاهیم کلیدی مدیریت استراتژیک» و تألیف چندین مقالۀ علمی- پژوهشی در حوزۀ منابع انسانی و مدیریت استراتژیک و تدریس در این حوزه اشاره کرد.

شعارسال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت شناسنامه قانون، تاریخ انتشار: ۰۴مهر۱۴۰۰، کدخبر: ۲۱۳۲۹، www.shenasname.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین