پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۷۲۷
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
آنقدر به برخی از مدیران کوتوله دستگاه‌های دولتی بهاداده شده که باورشان شده که عددی هستند. اگر سیره رسول الله محور حرکت است، هیچگاه از ایشان جایگاه نشینی دیده و شنیده نشده است. پس چرا برخی از کوتوله‌های خود بزرگ بین، تمایلات افراطی به VIP نشینی در صندلی‌های بزرگتر ردیف جلو، دارند؟ قضاوت در خصوص این وصله‌های ناجور و متمایلین به بروکراسی غارت، با شما.

  شعار سال:می گویند: حضرت رسول اکرم (ص) به اندازه ای ساده زیست بودند که اگر در مسجد می نشستند و صحابه دور ایشان بودند هر کس وارد مسجد می شد نمی توانست تشخیص دهد که از میان این افراد کدامیک پیامبر(ص) است.

ما نمی دانیم این ردیف های  صندلی VIP با سایز متفاوت در سالن های اجتماعات ما (انگار آناتومی اندام میانی مدیران بزرگتر از دیگران است و در صندلی معمولی جایشان نمی شود!!) و اتاق های وی آی پی برای هر چیزی از کدام مکتب و فرهنگی گرفته شده و در جامعه ما رواج یافته است.
 فاصله حرف تا عمل چقدر زیاد است ...

 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از متخصصین بهداشت ایران

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین