پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۱۹۳
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
استاندار بوشهر گفت: تمام نامه‌های داده شده به رئیس جمهوری در ششمین سفر استانی دولت سیزدهم به این استان با دقت مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرد.
شعار سال: احمد محمدی‌زاده در بازدید از مرکز جمع بندی و ثبت و رسیدگی به نامه‌های مردمی داده شده به رئیس‌جمهوری با تشکر از عوامل و کارکنان شاغل در ستاد رسیدگی به نامه‌ها تاکید کرد: نهایت دقت را در ثبت و رسیدگی به نامه‌های مردم داشته باشید و سعی شود تا فردا، تمام نامه‌ها ثبت و بر اساس موضوع و محتوا برای رسیدگی و اقدام به مبادی ذیربط، ارجاع و فرآیند رسیدگی تا حصول نتیجه و پاسخ مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ نامه‌ای نباید بدون پاسخ بماند اظهارداشت: مردم استان بوشهر مردمی نجیب و کم توقع هستند لذا برای تحقق خواسته‌های آنان وظیفه داریم با تمام توان پیگیر مطالبات آنان باشیم.

محمدی‌زاده، سفر حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس جمهور و هیات همراه را سفری پر خیر و برکت خواند و گفت: به زودی گزارش مشروح مصوبات و توافقات صورت گرفته را به اطلاع عموم مردم می‌رسانیم.

وی یادآورشد: نماینده نهاد ریاست جمهوری در استان حاضر است و بر روند ثبت و دسته‌بندی نامه‌ها و فرآیند پیگیری، نظارت دارد.

رئیس جمهور به همراه اعضای هیات دولت و در قالب ششمین سفر استانی دولت سیزدهم صبح روز جمعه ۱۶ مهرماه وارد استان بوشهر شد و در فرودگاه بین المللی استان مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.

در ششمین استانی سفر هیات دولت به استان بوشهر ۶ وزیر کابینه دولت سیزدهم، شامل وزیر کشور، راه و شهرسازی، نفت، نیرو، جهاد کشاورزی و اقتصاد و دارایی رئیس جمهوری را همراهی کردند.

براساس برنامه ریزی انجام شده وزیر نیرو به شهرستان‌های دشتی و تنگستان، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان‌های بوشهر و دشتستان و وزیر اقتصاد و دارایی به شهرستان‌های گناوه و دیلم سفر کردند وزیر راه و شهرسازی نیز روز پنجشنبه به شهرستان‌های عسلویه، کنگان و دیر سفر کرد و پروژه‌های زیربنایی این مناطق را مورد بازدید قرار داد.

وزیران یادشده که معین دولت بودند علاوه‌بر بررسی میدانی مسایل و مشکلات شهرستان‌ها در نشست شورای اداری شرکت کردند و دیدار‌هایی با اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران داشتند.

همچنین محمد اسلامی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی، دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهوری و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز در بازدیدها، دیدار‌ها و جلسات سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر حجت الاسلام و المسلمین رئیسی را همراهی کردند.

بازدید از شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا)، منطقه ویژه اقتصادی و اسکله شهید محلاتی، دیدار با نخلداران اهرم مرکز شهرستان تنگستان، بازدید از موزه شهید رئیسعلی دلواری، پروژه راه آهن بوشهر- شیراز – عسلویه و نیروگاه اتمی بوشهر و حضور در نشست شورای اداری و نخبگان استان و نشست خبری برنامه‌های رئیس جمهوری در سفر به بوشهر بود.

در این سفر هیات دولت سیزدهم ۱۱۱ طرح و توافقنامه برای محرومیت زدایی، توسعه زیرساختی و رونق اقتصادی استان بوشهر تصویب کرد که باعث امیدواری مردم این استان شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۴۰۸۵۲، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین