پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۳۶۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر انتشار اسناد محرمانه مربوط به ترور جان اف کندی را به تاخیر انداخته است. این در حالی است که بیش از ۵۰ سال از مرگ رئیس جمهور سابق آمریکا گذشته است.

شعار سال: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا یک بار دیگر دستور داده است تا انتشار پرونده ها و اسناد محرمانه مربوط به ترور جان اف کندی به تاخیر بیفتد. این در حالی است که بیش از 50 سال از مرگ رئیس جمهور سابق آمریکا گذشته است.
 
در دستور امضا شده توسط بایدن آمده است: تاخیر موقت در انتشار این اسناد برای حفاظت از آسیب در برابر عملیات اطلاعاتی، ماموران اجرای قانون، لازم و ضروری است.
 
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در سال 2018 دستور داد تا اسناد مربوط به ترور جان اف کندی به دلایل امنیتی تا 26 اکتبر 2021 میلادی منتشر نشود.
 
جان اف کندی در روز 22 نوامبر 1963 میلادی توسط لی هاروی اسوالد در دالاس ترور شد . اسوالد به اتهام قتل کندی و یک مامور پلیس بازداشت شد.
 

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  تسنیم، تاریخ انتشار:  2 آبان  1400، کدخبر: 2595039، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین