پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۳۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
بخش فارسی خبرگزاری روسی اسپوتنیک در این روز‌های تازه سپری شده از انتخابات آمریکا روزی نیست که خبر‌های هراس آلود از احتمال اینکه ترامپ بخواهد ایران را در شرایط جنگی یا تحریم‌های غیرقابل برگشت قراردهد را تهیه ومنتشر نکند.
شعار سال: بخش فارسی خبرگزاری روسی اسپوتنیک در این روز‌های تازه سپری شده از انتخابات آمریکا روزی نیست که خبر‌های هراس آلود از احتمال اینکه ترامپ بخواهد ایران را در شرایط جنگی یا تحریم‌های غیرقابل برگشت قراردهد را تهیه ومنتشر نکند.

تازه‌ترین گزارش تحلیلی با تیتر نقشه‌های ترامپ برای ایران در همین مسیر منتشر شده و تحلیلگر می‌نویسد شاید ترامپ با وعده صهیونیست‌ها بخواهد با ایران جنگ کند. وی نوشته است: ظاهرا کینه ترامپ علیه ملت ایران تمامی ندارد و وی تصمیم دارد تا قبل از پایان قدرت اش در کاخ سفید هر آنچه در توان دارد علیه ایران انجام دهد.
برخی باور دارند که لابی‌های صهیونیستی در آمریکا به وی وعده وعید‌هایی داده اند که اگر این کار‌ها را انجام دهد ممکن است در روند بهم زدن انتخابات در آمریکا از طریق تایید تقلب در این کشور کمک کنند و اسنادی را در اختیار او قرار دهند که وی بتواند از طریق دادگاه عالی انتخابات برخی ایالت‌هایی که به او رای نداده اند را ابطال کند و یا اینکه به او کمک کنند تا نتیجه آرا را دست کاری کند. به هر حال قدرت این لابی‌ها در آمریکا بر کسی پوشیده نیست و شاید ترور جان اف کندی که حاضر نشد با آن‌ها همراهی کند و یا اینکه بحث انتشار فیلم‌های مربوط به آقای بیل کلینتون و خانم مونیکا لوینسکی بخش کوچکی از قدرت و نفوذ این لابی‌ها در ساختار حاکم آمریکا باشد.

بسیاری متوجه بحث رابطه نا مشروع آقای کلینتون و مونیکا لوینسکی بودند، اما کسی این بحث را مطرح نکرد که چه افرادی اینقدر قدرت داشتند تا از داخل دفتر رئیس جمهوری آمریکا فیلم گرفته اند یا مکالمات صوتی رئیس جمهوری را ضبط کنند و چگونه خانم لوینسکی که یک کار آموز یهودی بود اینقدر به بیل کلینتون نزدیک شد. به صورت تاریخی معروف است که صهیونیست‌ها برای محقق نمودن اهداف خود از ابزار زنان علیه مردانی که در مقابل زنان ضعف دارند نهایت سوء استفاده و بهره را می‌برند و خوب شاید همه جریان خانم تسیبی لیبنی وزیر خارجه اسبق اسرائیل که افتخار می‌کرد به عنوان جاسوس موساد با تعداد زیادی شخصیت‌های سیاسی عرب واروپایی رابطه جنسی برقرار کرده بود را شنیده باشند. به هر صورت آن‌هایی که با شخصیت ترامپ آشنایی دارند به خوبی می‌دانند که وی توانایی پذیرفتن شکست را ندارد و شکست اخیر در انتخابات آمریکا برای وی بسیار سنگین تمام شد و وی حاضر می‌باشد به هر کاری که امکان داشته باشد دست بزند تا بلکه بتواند کرسی ریاست جمهوری را حفظ کند. در این راستا مدت‌ها است بحث امکان ماجراجویی ترامپ علیه ایران مطرح شده و جسته گریخته در اخبار شنیده می‌شد که ایرانی‌ها در حال آماده باش و اتخاذ تدابیر ویژه خاص می‌باشند. اکثر تحلیلگران متفق هستند که آقای ترامپ حتی اگر بنا باشد کاخ سفید را ترک کند تلاش خواهد کرد شرایطی ایجاد کند که روند مصالحه میان ایران و آمریکا در دوران آقای بایدن بسیار سخت و پیچیده باشد.

یکی از این راهکار‌ها این است که آمریکا حمله‌ای نظامی به ایران انجام دهد و ایران هم واکنش نشان دهد و تعدادی از سربازان آمریکایی کشته شوند و آنوقت شاید حتی جنگ هم راه بیافتد و خوب بایدن در کار انجام شده قرار گیرد و بحث متوقف کردن جنگ و صلح خود پیچیده‌هایی را خواهد داشت که شاید طی دوره بایدن نتوان به آن دست یافت و بعد هم ترامپ مجددا برای انتخابات بعدی کاندید می‌شود و شاید دوباره به قدرت برگردد.

یک راهکار دیگر که این روز‌ها آمریکایی‌ها دنبال می‌کنند این است که از طریق رسانه هایشان این مطلب را جا بیاندازند که عناصر القاعده و فرماندهانشان در ایران حضور دارند و رابطه ایران با القاعده که از نظر کل مجامع بین المللی تروریستی به حساب می‌آید بسیار صمیمی است و بالطبع تحریم‌هایی به بهانه حمایت ایران از تروریسم علیه ایران پیاده کنند که حتی اگر بایدن هم بخواهد نتواند به راحتی این تحریم‌ها را بردارد. به هر صورت می‌توان گفت این روز‌ها مشخص است که ترامپ و تیم او تلاش بسیار سنگینی را انجام می‌دهند تا هر آنچه از دشمنی با ملت ایران دارند را در همین چند صباح باقیمانده پیاده کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی ساعت ۲۴، تاریخ انتشار:۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۵۲۱۳۰۱، saat۲۴.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
مگه كلا اين اقا قراره چند ماه بمونه كه اين همه داره دست و پا ميزنه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
اين تلاش ها با يه وتوي بايدن ميتونه لغو بشه ايشون اگر جنگ راه نندازه ميشه هركاري كرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین