پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۶۴۱
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۶
کلی گویی‌ها و مطلق پنداری در خصوص درست بودن تصمیمات ‌شان واقعا روی اعصاب است و کلافه کننده. هنوز نمی‌داند که طرح ادعایی بنام طرح ترافیک، سراسر مشکل دارد و مزاحم زندگی شهروندان است. بدلیل کم اشرافی بر روابط سه گانه بین قانون- حقوق- فقه، تمایل بالا به قانون گرایی حداکثری دارد. از آقای زاکانی درخواست می‌کنیم، بررسی نموده و شفاف کنند که چند نفر از مدیران ستادی و عملیاتی شهرداری تهران، خودروی شخصی شان دارای طرح ترافیک است (خودشان، همسرشان و فرزندان شان). ما حدس می‌زنیم شاید بالای ۷۰ درصد باشد و بسیار متمایل هستیم که آمار دقیق آن توسط شهرداری مشخص شود. همچنین هیچ اعتقادی به گفته‌های آقای مجتبی شفیعی در خصوص کارآمدی میان و بلند مدت طرح ترافیک نداشته و مصر به اصلاح بنیادین این طرح هستیم.
شعار سال: در کلیپ  آقای شفیعی مدعی است که بار‌ها گفته اند و ... می‌خواهیم ایشان را پای میز بار‌ها شنیدن بنشانیم.

 آقای مجتبی شفیعی می‌دانند که منابع اصلی آلودگی هوای تهران کدامند و سهم عوامل ثابت و سیال (خودرو‌ها و موتور سیکلت) چقدر است؟
 

آقای شفیعی می‌دانند چقدر از آلودگی هوا سهم ناوگان حمل و نقل عمومی، کامیون‌ها و موتور سیکلت‌ها است؟
 
 
 آقای مجتبی شفیعی می‌دانند که چقدر از جرایم طرح ترافیک را سواری‌های شخصی پرداخت می‌کنند و چرا باید اینگونه بی انصافی صورت پذیرد؟
 

آقای شفیعی می‌دانند که اصناف و کارکنان شرکت‌هایی که بعد از ساعت ۸ باید سرکار باشند با طرح ساعت ۷ و نیم و شش و نیم چکار باید بکنند؟
 

آقای مجتبی شفیعی می‌دانند که دیوار کشیدن دور خانه شهروندانی که در حلقه اصلی طرح ترافیک هستند و بشکل مستند محل کارشان بیرون از حلقه اول است یعنی چی؟
 

آقای شفیعی از پوشش حمل و نقل عمومی در سطح شهر تهران آمار مستندی در دست دارند؟
 

آقای مجتبی شفیعی درباره محل هزینه کرد‌های درآمد‌های بدست آمده از جرایم طرح ترافیک اطلاعات کافی دارند؟
 

آقای شفیعی می‌دانند برهم زدن نظم زندگی و کاری مردم بدلیل تحمیل طرحی سرتا به پا مشکل دار ترافیک یعنی چی؟
 

آقای مجتبی شفیعی می‌دانند که چرا در روز پنجشنبه باید طرح ترافیک داشته باشیم؟ اینکه حلقه اصلی طرح ترافیک ندارد، اما حلقه دوم دارد، شاهکار مدیریتی نیست؟
 

آقای مجتبی شفیعی چرا گزارشی از درآمد‌های سالیانه طرح ترافیک در پنج سال اخیر به افکار عمومی نمی‌دهند؟
 

آقای مجتبی شفیعی چرا لیست افراد حقیقی و حقوقی که طرح ترافیک گرفته اند را مانند لیست خبرنگاران در اختیار افکار عمومی قرار نمی‌دهند (البته با قابلیت سرچ در فایل اکسل)؟
 

.....
 
تعداد بازدید : 1

آیا این سطح عدم پاسخگویی زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران است؟ شاید برخی از سوالات مطرح شده ارتباط مستقیمی با حوزه مدیریتی آقای مجتبی شفیعی نداشته باشد، اما تصمیم گیری در خصوص طرح ترافیک باید همراه با پاسخگویی بدین سوالات باشد. منتظر دریافت پاسخ‌های مکتوب آقای مجتبی شفیعی هستیم.
 
کدام مدیر شهرداری ساعت شش و نیم صبح را دیده؟
 
 

در خصوص دیدن ساعت شش و نیم صبح هم باید به عرض رساند که خیلی از مدیران خدوم شهرداری، بشکل مستمر ساعت‌های قبل از این ساعت را می‌بینند. اما باور بفرمائید مردم از عملکرد شما در خصوص طرح ترافیک راضی نبوده و نیستند.
 
 
 
کدام مدیر شهرداری ساعت شش و نیم صبح را دیده؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین