پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۲۰۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
بنظر شما وزیر محترم جهادکشاورزی جناب آقای دکتر ساداتی نژاد، تاکنون پنج هزار تن ذرت فاسد (۵۰۰ تریلی ده تن که پشت سر هم قرار گیرند و یک نوار پنج کیلومتری را ایجاد کنند) را یکجا دیده؟ آیا وزیر می‌داند که با این میزان ذرت اگر فاسد نمی‌شد، چقدر می‌شد گوشت مرغ تولید کرد؟ آیا وزیر می‌دانند که چرا این ذرت‌ها فاسد شده اند؟ بنظر شما وزیر می‌دانند که ارز تخصیص یافته برای این ذرت‌ها ۴۲۰۰ تومانی بوده یا نوع دیگر؟ آیا ساداتی نژاد می‌دانند گند زدن مدیریتی یعنی چه؟ اگر آری، چرا بعنوان یک ذی نفع و ذی مدخل، ورود حقوقی و قضایی برای پیگیری موضوع نمی‌کنند؟

شعار سال: تصاویری که از گمرگ نشان می‌دهد ۵ هزار تن ذرت مازندران به دلیل عدم ترخیص به موقع فاسد و غیر قابل مصرف شده است.تاکنون ده‌ها هزار تن کالاهای اساسی در بنادر و گمرکات کشور طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ فاسد شده است و با وجود هشدارهای پیاپی گمرک ایران اما توجهی به این امر صورت نگرفته است.
 

تعداد بازدید : 3


 
پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی آران مغان

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین