پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۷۵۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
استاندار خوزستان گفت: شرایط سد‌های آب استان اصلاً مناسب نیست و ما در تامین آب شرب هم با مشکل روبه‌رو هستیم.
شعار سال: صادق خلیلیان با اشاره به خشکسالی‌های استان خوزستان در سال جاری اظهار داشت: متأسفانه با توجه به خشکسالی‌های اخیر خوزستان وضعیت مناسبی ندارد، آب آشامیدنی برخی از شهر‌های استان نیز شور شده و مردم مجبور به استفاده از دستگاه‌های آب شیرین‌کن هستند.

وی افزود: برخی از شهر‌های استان در تأمین آب آشامیدنی دچار مشکل شده‌اند و آبرسانی به برخی از روستا‌ها با تانکر صورت می‌پذیرد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: شرایط مناسب نیست و تراز سد‌های استان منفی شده است همچنین برخی از کشاورزان خوزستانی از تابستان تاکنون موفق به انجام کشت نشده‌اند.

خلیلیان با اشاره به ممنوعیت کشت چغندر و کلزا در مهر و آبان ۱۴۰۰ گفت: کشت چغندر و کلزا با امید به بارندگی‌های جدید در سال جاری ممنوع اعلام شد تا بتوانیم در آذرماه کشت گندم را داشته باشیم.

وی در رابطه با اقدامات انجام شده جهت کاهش مصرف آب ابراز داشت: فعالیت‌هایی در زمینه مصرف آب با روش‌های نوین آبیاری صورت گرفته تا بتوانیم در مصرف آب صرفه‌جویی‌هایی را داشته باشیم.

استاندار خوزستان گفت: منابع آبی استان خوزستان در سال جاری به یک سوم کاهش پیدا کرده و در حال حاضر شرایط مناسبی نداریم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰، کدخبر: ۲۶۱۱۳۹۹، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین