پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۴۳۷
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
با وجود انکه خیلی از کشور‌ها سفر از چند کشور آفریقایی دارای پتانسیل شیوع جهش جدید کرونا را ممنوع کرده اند و همچنین سازمان هواپیمایی کشوری نیز در اطلاعیه‌ای، خبر از ممنوعیت پرواز‌های مستقیم به برخی از کشور‌های آفریقایی را داده است، متخضضان همچنان نگران پرواز‌های غیر مستقیم و چند مرحله‌ای از مبدا آفریقا هستند. دستگاه‌های متولی چه برنامه کنترلی برای این وضعیت دارند؟ با قید فوریت منتظر دریافت توضیحات وزارت بهداشت و درمان، هواپیمایی کشوری، ستاد کرونا، وزارت کشور، وزارت صمت (مبادلات تجاری) هستیم.
شعار سال: دکتر علیرضا زالی درباره احتمال ورود سویه جدید کرونا به کشور از طریق پرواز‌های غیر مستقیم گفت: نگرانی ما باید پرواز‌های غیرمستقیم از آفریقا باشد؛ چون خیلی از افرادی که وارد کشور می‌شوند ممکن است از مبدا امارات یا کشور‌هایی باشند که پرواز‌های کانکتینگ دارند.

گفتنی است؛ شروع واریانت اُمیکرون کرونا از آفریقای جنوبی گزارش شد و اکنون در برخی کشور‌های اروپایی و آسیایی هم مشاهده شده و نگرانی‌ها و هشدار‌هایی را در سطح جهانی به همراه داشته است. در همین راستا نیز تشدید نظارت‌ها در مبادی ورودی به کشور صورت گرفته و مسافرت از برخی کشور‌های آفریقای جنوبی به ایران نیز ممنوع شده است.
 
تعداد بازدید : 2
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین، تاریخ انتشار:۷ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۷۸۷۶۵، www.qudsonline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین