پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۲۴۰
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
کشور‌های ایتالیا، آلمان، انگلیس به منظور جلوگیری از ورود سویه جدید ویروس کرونا مرز‌های هوایی خود را بر روی شش کشور آفریقایی بستند.

شعار سال:دولت‌های ایتالیا، آلمان و انگلیس اعلام کرد با هدف پیشگیری از ورود خطرناک‌ترین نوع ویروس کرونا، پرواز‌ها از شش کشور آفریقایی را به حال تعلیق در آورده اند.
 
در حال حاضر، پرواز هواپیما از شش کشور آفریقایی بوتسوانا، اسواتینی، لسوتو، نامیبیا، آفریقای جنوبی و زیمبابوه را ممنوع است.
 
روبرتو اسپرانزا، وزیر بهداشت ایتالیا در بیانیه‌ای اعلام کرد دانشمندان ما در حال مطالعه نوع جدید B.۱.۱.۵۲۹ هستند. در این بین، ما بیشترین تدابیر بهداشتی ممکن را اتخاذ خواهیم کرد.
 
دیروز پنجشنبه، دانشمندان از کشف سویه جدید کرونا ویروس B ۱.۱.۵۲۹ در آفریقای جنوبی خبر دادند که به واسطه جهش تکاملی آن به مراتب خطرناک‌تر بوده و تهدیدی بزرگ برای کشور‌ها محسوب می‌شود.
 
این گونه در بوتسوانا و هنگ کنگ نیز در میان مسافران از مقصد آفریقای جنوبی شناسایی شده است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:  5 آذر  1400، کدخبر: ، www.yjc.news،7978620

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین