پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۶۸۶۱۶
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶
عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برنامه زنده شبکه خبر مدعی شدند که دو اقدام برای تقویت اشتغال خانگی در حال ساماندهی و دنباله گیر است. اول شروع کار بعد از ثبت نام در درگاه و دوم تجمیع محل ارایه و استعلام مجوزها. به اعتقاد کارشناسان، انجام چنین فعالیت‌هایی مسلما بر توسعه و تقویت بحث خوداشتغالی و کاهش موانع کسب و کار خرد تاثیرگذار است.
شعار سال: حجت الله عبدالملکی گفت، ۱۷ عنوان برنامه اشتغال زایی، تعریف و تدوین شده است که اولویت نخست آن، احیای فعالیت‌های تعطیل شده یا نیمه تعطیل است که به آن‌ها پرداخته می‌شود. عبدالملکی افزود: در جلسه شورای عالی اشتغال، در ارتباط با تسهیل صدور مجوزها، دو موضوع مهم را تصویب کردیم؛ موضوع اول، تبدیل مجوز محور کردن مشاغل خانگی به ثبت اعلان کردن مشاغل خانگی است؛ البته زیرساخت‌های آن باید فراهم شود که حدود یک تا یک ماه و نیم طول خواهد کشید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: همچنین تصویب کردیم همه دستگاه‌های اجرایی که مجوز کسب و کار را صادر می‌کنند، موظف هستند با کار جهادی، ترتیبی را اتخاذ کنند که با همکاری دبیرخانه هیئت مقررات زدایی، همه مجوز‌ها در درگاه واحد قرار بگیرند.
 
تعداد بازدید : 6

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی روزنامه ایران
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین